20/04/2024
20/04/2024
שבת, 20 באפריל 2024
יש לי סימפטייה – מגזין 10
04/07/2016
הצייר הרץ למרחקים ארוכים – מגזין 10
04/08/2016

בן 21 לטימישוארה – מגזין 10

הכדורגלן בר אהרוני רק בן 21 וכבר משחק בקבוצת טימישוארה הרומנית

הידיעה על המעבר של בר לטימושוארה הרומנית הפתיעה רבים, אחרי עונת בכורה פושרת בבוגרים של בני יהודה, עבר לשחק במכבי יבנה ונתן חצי עונה טובה. אהרוני חולם בגדול, וכל עוד שום דבר לא מפריע לו לשאוף הכי רחוק שאפשר אין סיבה שיבלום את שאיפותיו למצות את המקסימום מעצמו.

מאת: עומר כהן.

אהרוני דוחה את הטענות שעבר לשחק בחו"ל מוקדם מדי ובטוח ביכולתו להגיע רחוק. אין ספק שרוב השחקנים הישראלים שעוברים לשחק באירופה לא מצליחים להותיר חותם ופעמים רבות הדבר לא קשור ליכולתם המקצועית. כאשר אתה משחק במדינה זרה גורמים רבים משפיעים על תרומתך על המגרש.

 

ספר לנו מעט על עצמך?

"אני בן 21, נולדתי וגדלתי בגבעתיים. למדתי בתיכון אורט גבעתיים. התחלתי לשחק כדורגל במכבי תל אביב. בגיל 14 עברתי לבני יהודה ושחקתי שם עד העונה שעברה. היה לי חוזה ל-4 שנים בבני יהודה ובתחילת העונה עברתי בהשאלה למכבי יבנה מהליגה הלאומית. התחלתי את העונה בצורה טובה ובסיבוב הראשון הבקעתי 5 שערים. בחודש ינואר קיבלתי הצעה להיבחן בטימישוארה מהליגה הרומנית הבכירה דרך הסוכן שלי, דודו דהאן. בסופו של דבר חתמתי בקבוצה הרומנית".

 

השתתפת בפרויקט המצוינות ויצגת את העיר גבעתיים פעמיים רבות, לא קשה לך להפרד?

 

"אני גבעתיים וגבעתיים נמצאת בנשמה שלי. ייצגתי את העיר ואת תיכון אורט בגאווה בתחרויות שונות. בצעירותיי הייתי חבר בנוער העובד בעיר. אני מאוד מחובר לראש העיר, רן קוניק. הייתי חלק מפרויקט המצוינות של אילן בכר. הפרויקט עזר לי מאוד ואני חייב לאילן תודה גדולה. אני מאוד מחובר לעיר ואני בטוח שאני אגור בה כל החיים שלי."

 

נדיר לראות שחקנים שיוצאים מהליגה הלאומית לאירופה מה מיוחד בדרך שעברת?

"קודם כל יש לי נתונים פיזיים מצוינים. אני גבוה (1.90 מטר) ומהיר מאוד. הנתונים האלה מתאימים מאוד לליגות באירופה. יש לי דרכון אירופאי דבר שסייע לי מאוד במעבר. בנוסף, יש לי את הסוכן הכי טוב בארץ שבזכותו יכולתי להשלים את המעבר לאירופה".

 

אתה מתחיל את הקריירה האירופאית בשלב מוקדם מאוד, אתה לא חושש שלא מוקדם מדי?

"ממש לא, ההפך הוא הנכון. אני לא מרגיש שיצאתי לאירופה מוקדם מדי. אני מאוד מאמין בעצמי וביכולות שלי. אני רוצה להאריך את הקריירה שלי באירופה הכי הרבה שאוכל ואין לי שום רצון לחזור לשחק בישראל. אם הייתי יכול הייתי יוצא לשחק בחו"ל אפילו יותר מוקדם".

 

איך ההתאקלמות ברומניה?

"ההתאקלמות במדינה לא פשוטה עבורי. רוב האנשים שאני נתקל בהם לא יודעים אנגלית, דבר שמקשה עליי מאוד. בתוך המועדון הסיפור שונה. יש הרבה שחקנים זרים בקבוצה שדוברים אנגלית. אני יודע אנגלית שוטפת דבר שמסייע לי לתקשר עם יתר השחקנים. אבל בסופו של יום אני חוזר לבד לחדר במלון וזה לא פשוט".

 

מה השאיפות שלך לעתיד?

"עד עכשיו החלום שלי היה לשחק באירופה. עכשיו הגשמתי אותו אבל אם מישהו היה בא לפני שנה ואומר לי שאני אגשים את החלום הזה כל כך מהר לא הייתי מאמין לו. עכשיו אני צריך לשנות ולהתאים את השאיפות שלי. אני בטוח בעצמי ויכולות שלי ואני עוד אגיע לשחק בליגה בכירה באירופה".

 

 

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן