18/04/2024
18/04/2024
יום חמישי, 18 באפריל 2024
חוק המכר 1973
08/26/2016
ערבויות בפרוייקט תמ"א 38?
08/27/2016

מלאכית של שינה – מגזין 14

מלאכית של שינה

שלי מילר2שלי מילר כספי אישה עוצמתית ורבת פעלים – אוחזת בתואר שני במינהל עסקים אך מחוברת לגמרי למכון אדלר בו היא מנחה סדנאות הורים ואף פיתחה את השיטה לישון נכון- כיצד להקנות הרגלי שינה טובים לקטנטנים

מיעצת בתחום בתוכנית הבוקר של פאולה וליאון רוזנברג ומפרסמת פוסטים מרתקים בפייסבוק עם שובל עוקבים ומעריצים

אמא לאורי הפעוט ולבנות הילי ומיילי

אה…ואדיר מילר הקומיקאי האהוב ביותר בישראל על פי סקר של קוראי ידיעות אחרונות וגולשי Ynet, הוא בעלה

ראיון רציני ביותר בלי אף מילה על "רמזור"

שלי מילר 6

טלי בשוראי יצקוביץ

גבעתיים

"גדלתי בגבעתיים, למדתי ביסודי בבית ספר יגאל אלון ובתיכון בקלעי. הורי עדיין גרים בגבעתיים, קרוב אלינו. אמא מנהלת חטיבת ביניים עירוני א' בתל אביב ואבא עוסק בנדלן, אחי, אסף גר גם הוא בגבעתיים. כשאדיר ואני החלטנו לקנות דירה, לא הסכמתי אפילו לראות דירה מחוץ לגבעתיים, אני מרגישה פה הכי בבית, מחוברת לגמרי, יש לגבעתיים קסם מיוחד. אני לא רואה את עצמי גרה בשום מקום אחר. בילדותי למדתי אצל ברכה צמח בלט קלאסי והיום אני רוקדת אצל אורלי טסה שפתחה קבוצת נשים לריקוד מודרני ג'אז"

מעורבת 1

"אני אמא מעורבת שלוקחת חלק פעיל בועדים של המסגרות של הבנות, הילי עולה לכיתה ד' ומיילי עולה לכתה א'. אני מאמינה שאפשר להשפיע.
הילי הייתה פעילה השנה במועצת התלמידים. הורה מעורב, עוזר לילדים להיות חלק מהקהילה ומעצים את תחושת הביטחון והשייכות של הילד".

מעורבת 2

"אני מלווה את אדיר בכל מה, שהוא חווה במהלך העבודה על הסדרות. אני קוראת תסריטים, צופה בפרקים ונותנת הערות. אדיר מאוד משתף בעבודה שלו, כי הומור חייב להיות מדויק וחשוב לו לראות את התגובות של האנשים. יש לנו בבית נוהל צפייה וגם הבנות שותפות. הוא מכבד מקשיב ונותן מקום לבקורת אבל מחליט בעצמו וזה טבעי כי זו יצירה שלו".

פרסום

"אנחנו לא מכניסים את הפרסום הביתה, הפרסום הוא משהו שנלווה לחיים. בבית ספר כבר יודעים שהילי היא הבת של אדיר. האהבה לאדיר היא בזכות האבא שהוא. אדיר מתעניין ואוהב לשוחח עם הבנות והן מצידן משתפות אותו. האווירה בבית מאוד משתפת. אנחנו מתיחסים למילים של הילדים כמו אל פנינים. השיח במשפחה מאוד פתוח. הבנות לא חושבות שמגיע להן משהו מיוחד כי אבא שלהן מפורסם, עבורן הוא פשוט אבא עם מקצוע כזה ובגלל שהוא מופיע בטלוויזיה, אנשים מכירים אותו."

זמן משפחהשלי מילר 4

"אני מנהלת את הלוז שלי בהתאם ללוז של הילדים, אחר הצהריים אני תמיד בבית. יש לנו ארוחות ערב משותפות ואנחנו מאוד מכבדים את הזמן המשפחתי שלנו. בסופי שבוע מטיילים לרוב קרוב, אוהבים את הטבע. יש לנו חבורה של הורים וילדים וביחד אנחנו יוצאים לטיולי משפחות. כשהקשרים של ההורים טובים זה מחזק חברויות. אנחנו אוהבים להיות בפארק בעיקר באזור של גן השעשועים".

 

לימודים

"בתקופה שלמדתי לתואר ראשון ושני, בתקשרות וניהול ותואר במנהל עסקים, עבדתי עם אדיר כמנהלת ההצגה שלו וגם כמנהלת שיווק. הפרק השני בקריירה התחיל בלימודים במכון אדלר, הנחיית הורים, ואימון אדלרייני. מאז אני עוסקת בתחומים האלה באופן קבוע. אני מדריכת הורים, מנחה סדנאות ונותנת גם הדרכה פרטנית והדרכת שינה. אני מרגישה שזה המקום הנכון עבורי".

חתונה

"הכרנו בחתונה של אח של אסי כהן, אני עבדתי בתור ברמנית ואדיר היה אורח, הוא היה אז בדומינו גרוס. יצאנו 4 שנים ובתחילת הקשר הייתה גם פרידה קצרה. גרנו 3 שנים ביחד. בשנת 2005 אדיר הזמין חדר מספר 2005 במלון, קישט בהמון בלונים והציע לי להתחתן על רקע מוסיקה שאני אוהבת. הוא הדפיס 2 חולצות אחת, שהוא לבש עם כיתוב התנשאי לי והשנייה בשבילי עם כיתוב, בטח שכן. ההומור הוא חלק מהאהבה שלנו".

זוגיותשלי מילר 3

"אנחנו משתדלים לשמור על הביחד שלנו למרות העומס של החיים, לפחות פעם בשנה לטוס בזוג ולהנות מסופשבוע משותף בארץ, רק אנחנו. אדיר מאוד כובש, יש לו טונות של קסם אישי, כריזמה וטוב לב. בזכות העיניים שלו ובזכות הבית, שגדל בו הוא מביא לזוגיות ערכים של צניעות ושל יושר פנימי. המשפחה זה ערך מאוד מרכזי אצל שנינו, זו אחת הסיבות שיש ביננו חיבור חזק. אנחנו אוהבים לשתף ומשוחחים ביננו המון, מעורבים וגם נותנים מרחב אישי".

אוכלים ביחד

"לאכול ביחד, נשמע כל כך פשוט אבל היום משפחות פחות נוהגות לקיים ארוחות משפחתיות בגלל אורח החיים. לדעתי זה ערך חשוב וחבל לפספס. הארוחה מקבלת משמעות נוספת של שיחות ושיתופים. המטרה גם לפתוח את הילדים למאכלים חדשים וגם לשמור על תזונה בריאה ונכונה. הבנות גם לוקחות חלק בהכנה, מיילי עורכת את השולחן, הילי אוהבת להכין סלט וטוסט".

לישון נכון

"אני מקיימת הדרכת הורים בקליניקה, השרות שאני נותנת מאוד מקצועי ומדויק. אני עובדת בשביל לשפר את איכות החיים ואת האווירה בבית. השיטה שלי מבוססת על העקרונות האדלריאניים ונקראת לישון נכון. הרעיון הוא ליצור תחושת ביטחון של הילד בסביבה שלו במיטה וקשר טוב עם השינה במטרה להקנות לו הרגלי שינה טובים. פרמטרים חשובים הם, טקסיות בהקשר של השינה, הפרדה בין יום ללילה. הילד צריך להרגיש שהוא יודע מה עומד לקרות. כבר מגיל חצי שנה מונעים גורם תלות שמפריע לשינה כמו בקבוק או יניקה בלילה".

הורות

"ההורות שלנו היום שונה מזו שהייתה. פעם הייתה חלוקת תפקידים ברורה, הילד לא היה במרכז. עם השינוי החברתי הבית הפך לדמוקרטיה. יחסים זה הכל בבית, לכן חשוב ליצור שיח ושיתוף פעולה. לפעמים משא ומתן. הילדים היום נמצאים במרכז והם יודעים מה הזכויות שלהם ומה החובות של ההורים שלהם. זה יוצר הורים מבולבלים. הורים שמפחדים מהתגובות של הילדים. מעדיפים לא להכנס לעימות הילד. בגלל עומס החיים, הם מרגישים שהם צריכים לפצות את הילדים, לעשות עבורם ולחסוך להם את התסכולים. מרוב התחשבות ורצון להיות בסדר עם הילד והדאגה לנפש ולרגש שלו, הם מפספסים בגדול את הסמכות שלהם".

יום שישישלי מילר 5

"יום שישי זה יום של יציאה משגרה, כל יום שישי אנחנו עורכים ארוחה משפחתית מורחבת עם קידוש. אדיר משתדל להופיע באזור המרכז ויוצא להופעה מיד אחרי הארוחה. הבנות ואני עושות מסיבת פיג'מות וממשיכות את הערב במשחקים עם הרבה צחוקים".

סבים וסבתות

"ההורים שלי מאוד עוזרים על בסיס קבוע והילדים מאוד מחוברים להורי, הם צעירים בגילם ובנפשם וגם גרים לידינו. ההורים של אדיר באים גם הם באופן קבוע. לאמא שלו יש המון כריזמה והאווירה בבית כשהם נמצאים מצחיקה ועליזה. היא בעיקר בן אדם שמח, שאוהב לצחוק על הכל ורואה את החיים בצורה אופטימית וחיובית, אדיר די מזכיר אותה מהבחינה הזאת. לסבתא שלי ולאדיר יש קשר מיוחד היא מתה עליו ועל ההורים שלו".

תובנות

"מריבות וויכוחים זה חלק מהחיים אי אפשר לדלג עליהם, השאלה היא איך מנהלים אותם. הדרך לדעתי היא לא לא לשמור כעסים, למדתי לזרום ולא להתעכב. אנחנו מתפתחים כל הזמן. לא חייבים להסכים אבל כן חייבים להיות אמפטים אחד לשני, עכשיו יש לנו כלב ודרכו אנחנו לומדים ומתנסים באמפתיה".

פייסבוק

"אני מאוד פעילה בפייסבוק, מפרסמת פוסטים בנושאים שקרובים אלי, הורות, ילדים ומשפחה. ככה גם הגעתי לפינת הייעוץ בתוכנית הבוקר של פאולה וליאון רוזנברג. היה לי קשה להתראיין בהתחלה ולהיות חשופה. זה לא פשוט עבורי אבל עם הזמן הבנתי שזו פינה מקצועית והשיחה בתוכנית היא על נושאים שאני מתמחה בהם, כך זה הפך יותר קל עבורי".

 

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן