19/03/2024
19/03/2024
יום שלישי, 19 במרץ 2024
תפקיד עורך הדין מטעם הבעלים בפרויקטים של התחדשות עירונית
01/17/2018
דוגמא עבור לנה
01/18/2018

חובות מס הכנסה – צריך גם לדעת למי להיות חייבים

חובות מס הכנסה – צריך גם לדעת למי להיות חייבים

אף אחד מאיתנו לא אוהב להיות חייב לאף אחד, לא לבנקים, לעסקים, לא לאנשים פרטיים, ובטח לא למדינה. לפעמים צריך לדעת למי להיות חייבים וצריך לדעת להסתדר איתם, בשביל שזה לא יגיע לכדי מצב בעייתי, לא מבחינה משפטית ולא מבחינות אחרות

אחד הגורמים שישראלים רבים חייבים לו הכי כסף זה מס הכנסה. מדובר על מצבים שונים בהם נוצרים חובות מס הכנסה. למשל, אנשים שעוברים מלהיות עצמאים לשכירים או להיפך ולא עשו את התיאומים הנדרשים, אנשים שלא שילמו את תשלום המס שלהם בזמן, אנשים שהעלימו מס, כלומר עבדו ללא קבלות ולא דיווחו על רווחים. כל אלה מחזיקים בחובות כאלה ואחרים למס הכנסה.

כאשר מגיעים למצב של חובות מס הכנסה, יש כמה אופציות שעומדות בפני המוסד הנ"ל ובפנינו. מס הכנסה יכול לפעול בדרכים משפטיות בשביל לגרום לנו להחזיר את החובות וכן להעניש אותנו, הוא יכול לפנות לבית משפט ולתבוע אותנו, הוא יכול לפנות לבית משפט שיכריז עלינו כפושטי רגל, הוא יכול לדרוש מהמשטרה לעצור אותנו ועוד. הכל שאלה כמה אנחנו חייבים ובאיזה שלב נמצא החוב, כלומר כמה ימים אנחנו מחזיקים בו.

לעומת זאת, אנחנו מצידנו, צריכים לשלם את החוב או לחילופין, במידה ואין לנו אפשרות לשלם את כולו בבת אחת, או שאנחנו מרגישים שיש פה בעיה שצריך לפתור אותה לגבי הגינות החוק, אז אנחנו יכולים לפנות אל עורך דין שמתמחה בנושא והוא יעזור לנו להסדיר את העניין.

מדוע משתלם לנו להסדיר את החובות כמה שיותר מהר?

מלבד העניין הסביר, שאנחנו לא רוצים שהחובות ישפיעו על שגרת החיים שלנו וירדפנו אחרינו, יש סיבה נוספת מדוע אנחנו רוצים להסדיר חובות מס הכנסה כמה שיותר מהר והיא, אם אנחנו נסדיר את העניין מהצד שלנו לפני שמס הכנסה יפנה אלינו או ינקט צעדים נגדנו, אז סביר להניח שיהיה לנו הרבה יותר קל להגיע לפשרות עם מס הכנסה, בוודאי אם יתברר שאנחנו מסדירים את הנושא בצורה סבירה, כלומר לא מתעלמים ולא מבקשים להסתתר מאחורי הצדקות כאלה ואחרות.

למס הכנסה יש כלים ואפשרויות לעזור בהסדרת חובות, אם מתברר שהחובות חוקיים (כלומר אין מדובר במצב בו עברנו על החוק וכתוצאה מכך נוצר החוב) ואם מתברר שאנחנו פועלים בתום לב וביושר. שכן המטרה בסופו של דבר היא, שהאזרחים יוכלו לשלם את החובות שלהם, יהיו מעוניינים להסדיר אותם מבלי שמס הכנסה ירצה לפעול נגדם בשום צורה ובשום הליך משפטי.

כאמור, הדרך הטובה ביותר להסדיר חובות למס הכנסה היא באמצעות עורך דין שמתמחה בתחום והוא יוכל לעזור לנו בנושא.הוא יפנה מטעמנו אל מס הכנסה ויפעל בשביל שנשלם את החור כנדרש, על פי תנאים מקובלים.

 

 

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן