הג’ונגל הגיע העירה
אוגוסט 13, 2020
‘בת המקום’ שהתאהבה בגבעתיים, לאה איני
אוגוסט 13, 2020

פיג’ו 3008 SUV בישראל עם יחידות הנעה היברידיות נטענות (PHEV) ועם הנעה 4X4

פורסם: 13.8.2020

חברת לובינסקי, יבואנית פיג’ו, החלה במכירה של ה- 3008 SUV בישראל עם מערכת הנעה היברידית נטענת PHEV מתקדמת, בשתי רמות הספק והינע.

גרסת ה-PHEV Premium 3008 – בעלת הספק של 225 כ”ס תשלב בין מנוע 1.6 ליטר בנזין טורבו המספק 180 כ”ס ו-30.6 קג”מ למנוע חשמלי בתפוקה של 110 כ”ס ו-32.6 קג”מ ותניע את הגלגלים הקדמיים בהספק ומומנט משולבים של 225 כ”ס ו-36.7 קג”מ

גרסת ה- 3008 PHEV4 GT– בעלת הספק 300 כ”ס, תשלב בין מנוע 1.6 ליטר בנזין טורבו המספק 200 כ”ס ו-30.6 קג”מ לשני מנועים חשמליים. המנוע הקדמי מפיק 110 כ”ס ו- 32.6 קג”מ והאחורי מפיק 113 כ”ס ו-16.9 קג”מ ויחד יוצרים הנעה כפולה 4X4 חשמלית לכן הגרסה נקרא PHEV4. גרסה זו מציעה הספק ומומנט משולבים של 300 כ”ס ו-53 קג”מ ותאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 5.9 שניות.

הסוללה, שמותקנת ברצפת הרכב, מאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לטווח של 63 ק”מ (WLTP) ועד מהירות של 135 קמ”ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 76.9 ק”מ לליטר לפי תקן WLTP ופליטת המזהמים על 31 גרם CO2 בלבד לקילומטר – קבוצת זיהום 2. גרסת ה-PHEV4 מציעה גם 4 מצבי נהיגה לבחירה בלחיצת מתג – 4WD, ספורט, הייבריד וחשמל מלא.

שתי הגרסאות מצוידות ב-OBC (On Board Charger) בהספק של 7.4 קילוואט המאפשר טעינת הסוללה מעמדת טעינה AC המספקת 32 אמפר/שעה בה הטעינה מ-0 ל-100% תארך כשעתיים וניתן לטעון גם משקע חשמל ביתי בעזרת כבל מוד 2  (10 אמפר/שעה) בו הטעינה מ-0 ל-100% תארך כ-6 שעות.

מחירים:

פיג’ו 3008 PHEV גירסת פרמיום 225 כ”ס –  כ-218,000 ש”ח

פיג’ו 3008 PHEV גירסת ג’יטי 300 כ”ס –  כ-255,000 ש”ח

שתי גרסאות פיג’ו 3008 PHEV ימכרו עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק”מ על הסוללה ו-3 שנים או 100,000 ק”מ על שאר מערכות הרכב

הקליקו כאן לכל מבחני הדרכים

חזרה לכל חדשות הרכב פלוס

Wisite

בניית אתרים לעסקים
Wisite - Wise Site. Wise Choice.

דילוג לתוכן