26/07/2024
26/07/2024
יום שישי, 26 ביולי 2024
100 תערוכות בעשר שנים – מגזין 13
07/06/2016
שדה בוקר 25-27 גבעתיים 
07/10/2016

חשופה, סימה לוי דוכין – מגזין 13

חשופה, סימה לוי דוכין

simaסימה לוי דוכין משחררת אלבום ראשון לחנויות ומשיקה אותו בערב בזאפה הרצליה עם האורחים: ארקדי דוכין ישי לוי ומיכה שיטרית

טלי בשוראי יצקוביץ, מדור זרקאור

הגדרה עצמית

"נשואה ואמא ל 2 ילדים מאי בת 11 וים בן 5"

ילדות

"נולדתי בבאר שבע  גדלתי במשפחה חמה ואוהבת בעלת 6 נפשות".

מוסיקה
"אני זוכרת בילדותי את אחיי הגדולים שומעים את הביטלס, הבי ג'יז וקייט בוש ואני מתפעלת מיופיו של התקליט ומהקצב. זוכרת גם ששמענו את 16 מלאו לנער, בווליום מטורף נהנים עד השמיים ומשם הגיעה האהבה הענקית שלי למוסיקה. החוויה ששירים מסויימים יכולים לרגש sima2אותי עד דמעות או יכולים להעניק לי הרגשת שמחה גורמת לי לרצות ליצור שירים ולבצע אותם באופן שירגשו את המאזין".

גבעתיים

"אני חיה בגבעתיים כבר 20 שנה. ונהנת מכל רגע אני שמחה לנהוג ברחובות ויצמן וכצנלסון בלילה ולראות אותה תוססת וחיה כמו תל אביב,  התחלה של תל אביב. אנשים שאני פוגשת מגבעתיים מכל הצבעים והמינים וזה נחמד בעיני. אפילו סלב יש לנו כאן, הייתי מוסיפה רק חוף ים וזה מושלם"

חשופה
"את האלבום הפקתי באולפני פאפא בתל אביב יחד עם עמית עמרמי ומתן גרטמן, אנשים יקרים ומוכשרים שהאמינו בי ובכשרון שלי והלכו איתי דרך ארוכה. חלק מהשירים הלחין בעלי המוכשר ארקדי דוכין ובין כותבי הטקסטים יש את רמי לב זוכה פרס אקום, ארז ברזוליק וליאת דגן וגם אני. אני גאה באלבום כי יש בו גם שירי אהבה נוגים וגם שירים קצביים עם נגיעות רוק קלות. באתר הפייסבוק שלי וגם ביוטיוב אפשר לשמוע את השירים בוקר בא, אותו הגעגוע ומחוקה"

sima3שירים

״ והבוקר בא הנה את נותנת אהבה לעצמך מחבקת את כולך" – שיר על החשיבות של לאסוף את עצמינו כל פעם מחדש לקבל עצמינו באהבה עם היתרונות ועם החסרונות ולהמשיך הלאה. לא להשבר מכלום- מחוקה לעומתו מדבר על הקושי במערכת יחסים הריחוק שנוצר בין בני זוג, ״ואתה שותק הולך ומתרחק לא יודעת למה יש בך ספק״.

התרגשות

הבכורה והשקת האלבום בזאפה הרצליה גורמת לי התרגשות ולחץ שלא חוויתי אף פעם. אני מוצאת עצמי מזמינה המון אנשים כי רוצה שהאולם יהיה מלא.ממש 5 שעות רצופות על הפלפון. ומתרגשת מהעובדה שהולכת לשיר עם מיכה שיטרית וישי לוי בהופעה הזו, כי הם וארקדי אורחים".sima levi

 

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן