19/04/2024
19/04/2024
יום שישי, 19 באפריל 2024
ממציא גאון וילד בנשמה – מגזין 11
05/10/2016
מגזין 12
06/02/2016

ליגת פאפאסל כדורסל אבות – מגזין 11

מגרש בייתי

ליגת פאפאסל קניון עזריאלי גבעתיים – כדורסל אבות

מסתבר שהאבות התקנאו באימהות שמתחזקות ליגה לתפארת, מאמאנט אמנם בכדורשת אבל עוסקות בספורט עם פעילות התנדבותית בקהילה. מנחם שרון, רכז ליגת פאפאסל קניון עזריאלי גבעתיים, בן 48, אב לשתי בנות, גר בעיר גבעתיים. ספורטאי עבר, ראה כי טוב ופנה לעמותת קהילתיים לצורך הקמת ליגה לאבות. שרון עובד כמורה לחינוך גופני פאפאסל2בתיכון עירוני ט' בתל אביב ומחנך כיתה. בעברו היה שחיין תחרותי, אך בגיל 18 גילה את ענף הכדורסל ומשם השאר כבר היסטוריה. הוא שיחק בקבוצות הפועל נהריה, שם גם החל את קריירת הכדורסל ובהמשך שיחק בראשון לציון, בני הרצליה ומכבי אשדוד. בגיל 40 פשט את המדים. "מבחינתי הספורט הוא דרך חיים. לא רק בשמירה על אורח חיים ספורטיבי, לא גם שמירה על הערכים המאפיינים את הספורט הקהילתי כמו, כבוד , הגינות, יושר , נאמנות, חתירה לעשיית ספורט וחיבור לקהילה ללא תופעות אלימות".

מבנה הליגה

הליגה מורכבת מקבוצות מבתי הספר שמעוני ,כצנלסון, ברנר, בורכוב , אלון, גורדון ובן גוריון. משחקי הליגה מתקיימים בימי ראשון החל מהשעה 18:30 ועד השעה 22:30 במגרש הכדורסל המקורה הצמוד לאולם תלם. הליגה בנויה משני סיבובי משחקים כאשר כל קבוצה פוגשת את שאר קבוצות הליגה .בסיום שני הסיבובים ובהתאם למיקומי הקבוצות, מתחיל שלב הפלייאוף העליון והפלייאוף התחתון עד לחצאי הגמר והגמר. משחקי חצאי הגמר ואירוע הגמר מתוכננים לחודש יוני, ויתקיימו באולם תלם. בליגה פעילים כ-100 אבות. הליגה מלווה בניהול מקצועי, בשיפוט מקצועי, ואת המזכירות מאיישים תלמידי בתי הספר התיכונים בעיר במסגרת מחויבות אישית.

ספורט קהילתי לצד ערכי התנדבותפאפאסל.3

ליגת פאפאסל קניון עזריאלי גבעתיים הינה ליגה חינוכית וערכית, ליגה שמעודדת עשיית ספורט קהילתי בקרב אבות העיר. פרוייקט המשלב בין ההורים לתלמידים, ובין המשתתפים לבתי הספר והרשויות המקומיות. פעילות הליגה בגבעתיים מאפשרת לאבות העיר לצאת מהבית ולקחת חלק בספורט קהילתי במסגרת ענף הספורט הקבוצתי קהילתי המוביל בארץ. הפעילות מאפשרת לבני המשפחה להגיע ולצפות בפעילות ספורטיבית תחרותית, לחוות חווית כדורסל אמיתית המושתתת על ספורטיביות, הגינות וללא תופעות אלימות. ליגת פאפאסל גבעתיים חרטה על דגלה את המאבק בתופעות האלימות בספורט מתוך מקום לתת דוגמא אישית למשפחות והילדים שבאים לתמוך ולעודד.

לדברי מנחם, "אני מקוה שהליגה תתפוס תאוצה כשהמטרה היא, קבוצה אחת לפחות בכל אחד מבתי הספר בעיר. אני מאמין שאם הזמן מספרהקבוצות יגדל וכן כמות המשתתפים ונוכל להרחיב את המפעל ליותר מיום אחד בשבוע." החיבור עם נושא התרומה לקהילה בעיר הוא אחד מאבני הדרך של הליגה ובתקופה שלפני חג הפסח , נרתמו שחקני הליגה לעזרה למשפחות נזקקות.

 

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן