26/07/2024
26/07/2024
יום שישי, 26 ביולי 2024
לא פוסחים על המתוק! – מגזין 37
03/22/2018
חופשה טובה בצפון מתחילה בבחירת הוילה המתאימה
03/25/2018

ביטוח נסיעות לחו"ל – חובה לעשות או האם אפשר בלעדיו

ביטוח נסיעות לחו"ל – למה כולם מתעקשים שנעשה אותו?

אחד הדברים שכל אחד מאיתנו שומע לפני שהוא נוסע לחו"ל, לא משנה אם מדובר בנסיעת עסקים, נסיעת עבודה, נופש או כל סוג של נסיעה אחרת זה "אתם חייבים לעשות ביטוח נסיעות, אל תסעו בלי ביטוח כזה". אנחנו שומעים מהורים, בני משפחה, חברים, מכל הסביבה הקרובה וכמובן מסוכן הנסיעות שלנו

ביטוח נסיעות לחו"ל הפך במהלך השנים לאחד מסוגי הביטוחים הכי פופולארי שיש, לצד ביטוחים רגילים שכל אחד מאיתנו מחזיק, בין אם מדובר בביטוח רכב, דירה, חיים וביטוחים אחרים. ההבדל בין ביטוח זה לביטוחים שציינו הוא, שביטוח נסיעות היא ביטוח אד-הוק, זה ביטוח שמיועד אך ורק לתקופה בה אנחנו לא נמצאים בארץ והוא לא יכול לשרת אותנו אלא אם אנחנו בחו"ל. אנחנו יכולים לעשות ביטוח כזה ליומיים אפילו, במידת הצורך, אך כשנחזור לארץ הוא כבר לא יהיה תקף.
ביטוח נסיעות לחו"ל הוא משמעותי מאוד כפי שנוכל להבין בחלק הבא של המאמר, מאחר ומדובר במין ביטוח בריאות ורכוש גם יחד, אשר משרת אותנו כשאנחנו לא נמצאים בארץ. מאחר והתנאים הם שונים, מאחר ואנחנו לא נמצאים בסביבה מוכרת, ומן הסתם, ביטוחים, חוקים ודברים אחרים שתקפים בארץ, אינם תקפים בחו"ל.
לפני שנסביר מה זה ביטוח נסיעות, יש להדגיש, ניתן לעשות ביטוח כזה דרך חברות וסוכני ביטוח שונים, וניתן לעשות אותו יום או יומיים לפני הנסיעה, אנחנו לא צריכים לעשות אותו שבועות לפני. אך חשוב שהוא יהיה תקף לכל התקופה שאנחנו לא נמצאים בארץ.
ביטוח נסיעות לחו"ל – למה הוא חשוב לנו כל כך?
כאמור, ביטוח נסיעות לחו"ל מכיל סעיפים שקשורים הן לכל מה שקשור למקרים של מחלה, תאונה, פציעה או כל נזק גופני ובריאותי אחר וכן הוא תקף לכל דבר שקשור לרכוש, קרי אם הוא נגנב או נאבד.
הביטוח הוא מאוד מהותי עבורנו מסיבה מאוד פשוטה, אם חס וחלילה אנחנו נפצעים בחו"ל, אז אנחנו לא מבוטחים על ידי קופת חולים או ביטוח לאומי, ולכן אם אנחנו צריכים טיפול מסוים כולל הטסה ארצה, אנחנו אחראים לשלם על הכל. מאחר ובחו"ל העלויות הן מאוד גבוהות לתיירים, אז אנחנו עלולים לשלם מחיר יקר מאוד בעניין.
לשם כך אנחנו צריכים לשמור את כל הקבלות על ההוצאות שביצענו בחו"ל ולהגיש אותן לחברת הביטוח.
כמו כן, מאחר ותמיד קיים חשש שאנחנו עלולים למצוא את עצמנו בסיטואציה בה רכוש ומסמכים שלנו נאבדים או נגנבים, אז בעזרת ביטוח נסיעות אנחנו נקבל החזר על כך בארץ. לשם כך אנחנו צריכים לפנות אל המשטרה ולקבל אישור שאכן נגנב לנו רכוש ומסמכים, אנחנו נעביר את האישור לחברת הביטוח וזו תדאג לפצות אותנו על פי הסכומים שנקובים בפוליסה ובהתאם לסוג הדברים שנגנבו מאיתנו.

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן