19/04/2024
19/04/2024
יום שישי, 19 באפריל 2024
אֵשֶׁת-חַיִל, מִי יִמְצָא – מגזין 12
06/02/2016
אורן שלום אמן חושים וטלפתיה – מגזין 12
06/03/2016

בועט קדימה

עינב חזנוולד סוגר עונה שנייה כיו"ר מועדון הפועל רמת גן-גבעתיים. קשה למצוא יו"ר שמעמדו חזק כל כך בקרב האוהדים, בוודאי לאור200px-Hapoelramatgan-logo העובדה שהקבוצה לא השיגה הישגים משמעותיים בשלוש השנים האחרונות. חזנוולד הוא שחקן עבר מועדון ומעיד על עצמו כאוהד מספר אחד של המועדון, דבר שניכר בהחלטות שלו (לטוב או לרע). בנוסף, הוא עובד בחברת הביטוח המשפחתית.

עומר כהן

איך אתה מסכם את העונה האחרונה?

"המיקום שלנו בטבלה הוא בסדר גמור ואני חי איתו בשלום. כיוונו להיות בפלייאוף העליון והשגנו זאת. בסתר ליבי שאפתי לעלות ליגה, אבל אני בהחלט חושב שהמקום בו נסיים את העונה הוא מקום טוב ביחס לשנים האחרונות".

 

החלטת לתת לדני גולן לעזוב את הקבוצה כשהקבוצה הייתה רק שתי נקודות מהמקום שמוביל לליגת העל, מה היו השיקולים שלך בהחלטה הלא שגרתית הזו?

"אני מודע לעובדה שזו החלטה מאוד לא שגרתית. אני חושב שאין אף יושב ראש בארץ שהיה נותן למאמן ללכת במצב שהוא יכול לעלות ליגה. אבל אני לא רק יושב ראש, בראש וראשונה אני האוהד והאוהב הכי גדול של הפועל רמת גן-גבעתיים. אם בא או יבוא בעתיד מאמן או שחקן ויגיד לי שהוא לא רוצה להיות בהפועל רמת גן-גבעתיים אני משחרר אותו תוך דקה. אני מאוד קנאי לשם של המועדון. בטווח הקצר המועדון הפסיד, אבל בטווח הארוך המועדון הרוויח כבוד וגאווה".

 

אתה מסיים שנה שנייה כיו"ר המועדון איך אתה רואה אתה מסכם את התקופה הזו מבחינה?

"נכנסתי למועדון ומצאתי מועדון במצב קטסטרופלי שהתנהל בצורה לא נכונה. היו המון כשלים ובעיות במערכת. הצלחתי בעזרת אנשים מסורים לפתור אותן, כשאני חייב לציין במיוחד את רו"ח אבישי אברהם שביחד אנו משקיעים 24 שעות בקבוצה התנדבות מלאה. ביחד אנחנו הבאנו את המועדון למצב הכי טוב שהוא היה בו בכל הקשור לניהול, תנאי עבודה, טוהר מידות ושקיפות. כמובן שיש עוד מה לשפר אבל אני מאוד מרוצה מהמקום שבו אנחנו נמצאים. יושב ראש הוא לעיתים קרובות דמות שנואה בקרב האהודים, אבל בהפועל רמת גן-גבעתיים אני מרגיש שהאוהדים מוקירים ומעריכים את המאמץ שאני משקיע".

 

בתקופתך ניתן לראות מינויים רבים של שחקני עבר לתפקידים שונים במועדון, לתפיסתך מה היתרונות של שחקני העבר?

"כשחקן עבר, לשחקן עבר תמיד יהיה בעיניי יתרון על מישהו שבא מבחוץ והדבר נכון גם לגבי שחקני בית. שחקני עבר תמיד ייתנו יותר כי הם מחוברים רגשית למועדון. אני מאמין שחקן עבר תמיד יהיה מחויב יותר למועדון מכל אחד שיבוא מבחוץ. הקו הזה מוכיח את עצמו ואני אמשיך איתו לאורך כל הדרך".

 

בסגל של הקבוצה יש יותר מ-10 שחקנים בוגרי מחלקת הנוער, אולם שתי הקבוצות הבכירות של מחלקת הנוער לא הצליחו להעפיל לליגות הבכירות, איך אתה רואה את העבודה של במחלקות?einav

"אני רואה במחלקת הנוער כדבר החשוב במועדון ואני פועל בהתאם. שחקן בית יקבל ממני קרדיט גדול יותר מכל שחקן שיגיע מבחוץ. אני לעולם לא יביא שחקן שיפגע מקצועית בשחקן בית. הראיה לכך היא המספר הגדול של שחקני הבית בקבוצה הבוגרת, למרות חוסר ההצלחה של הקבוצות הצעירות. זו אכזבה גדולה ששתי הקבוצות לא הצליחו להעפיל לליגה הבכירות. אני מאמין שהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עומר בוקסנביום, יתרום להצלחתה המקצועית של המחקה ולהזרים שחקנים לקבוצה הבוגרת".

 

אחת הסוגיות הכואבות מבחינת אוהדי הקבוצה היא היעדר "בית" לקבוצה, מה אתה יכול לספר על התוכניות לטווח הקצר והארוך לגבי מגרש ביתי?

"לגבי הטווח הקצר, אנחנו נמשיך לשחק באצטדיון רמת גן. אני חושב שהמעבר לאצטדיון וינטר לפני 7 שנים היה הצעד הכי גרוע שנעשה המועדון, זה הביא עלינו אין-ספור צרות ובעיות. היציאה שלנו מוינטר הטיבה מאוד עם המועדון. מאחורי הקלעים אני ומספר מצומצם של אנשים מחפשים בית קבוע למועדון. מעיריית גבעתיים אני לא יכול לבקש מגרש כי אין שטחים בעיר, אבל אני מפעיל לחץ על עיריית רמת גן לפתור את הבעיה. אנחנו המועדון הגדול בשתי הערים וחשוב לנו מאוד שיהיה לנו מגרש בייתי".

 

לסיום, מה מתוכנן התוכניות לעתיד המועדון?

"מועדון הכדורגל הפועל רמת גן-גבעתיים הוא המועדון הכי גדול, מעוטר ויציב בשתי הערים ואני מתכוון לבסס את המעמד שלו. אני שואף להמשיך להתקדם מקצועית ולכוון לליגה הראשונה תוך טיפוח דור העתיד. כיום יש לנו 700 ילדים במועדון ועבורנו זה שיא של כל הזמנים. אני רוצה לגרום הרבה נחת לאוהדי המועדון ותושבי רמת גן וגבעתיים".

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן