19/04/2024
19/04/2024
יום שישי, 19 באפריל 2024
חמש שנים של קדנציה ברוכה בעשייה
10/23/2018
משה רווח הוא זה שישפיע על זהות ראש העיריה ברמת גן ?
10/24/2018

הפרסומים האחרונים בנוגע לכרמל שאמה הכהן משפיעים,

הבוחרים מתחילים לחזור לזינגר

רָמַת גַּן היא אחת מהערים המרכזיות והותיקות בישראל, הוקמה ב-1921 ועומדת לפני מהפכת התחדשות עירונית.
העיריה ברמת גן נחשבת אחת העיריות העשירות בישראל עם ארנונה מאחד ממתחמי המשרדים הגדולים בישראל באזור הבורסה, וממוסדות מרכזיים הנמצאים בשטחה של העיר כמו אוניברסיטת בר אילן ומרכז רפואי שיבא בתל השומר.
הפוטנציאל הכלכלי הזה של העיר רמת גן ועיריית רמת גן מושך אינספור גורמים אינטרסנטיים, שטובת התושבים לא זו שעומדת מול עיניהם.
ומאידך, גם התושבים הרי מודעים לפוטנציאל הזה ולכן חרדים כל כך לעתיד העיר והנכסים שלה. רבים מבינהם גורסים, שזינגר הוא אדם תמים, שבנוסף לעשיה הרבה, היה עסוק מתחילת הקדנציה שלו בניקוי האורוות המלוכלכות שהשאיר קודמו בתפקיד ראש העיריה.
שבוע לפני הבחירות. בשני מטות המתמודדים העיקריים, כרמל שאמה הכהן (רמת גן1) וישראל זינגר (זינגר לרמת גן) עובדים במרץ על מנת לשכנע עוד ועוד בוחרים.
אולם גם לפני הבחירות הקודמות ב-2013 היה מתח רב ותחושה שהבחירות יהיו צמודות, אולם בסופו של היום, התברר שיותר ממחצית הבוחרים ברמת גן העדיפו את דרכו של ישראל זינגר שניצח בהפרש גדול, כ-15%, ומונה לראש העיריה: 52.5% מול 37.69%. במטהו של ראש העיריה משוכנעים שהציבור יחזיר לזינגר על חמש שנות עבודה בהן הוכיח שהוא מקדם את העיר תוך שמירה על אינטרס כל תושביה 

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן