
ג'נסיס 60GV היא הקטנה במשפחת הדגמים שעשו עליה בשנה האחרונה, אבל אל תתנו לגודל לתעתע.
מידות האורך והרוחב נדיבות ומחולקות בפרופורציות נעימות לעין, ויושבי השורה השנייה נהנים ממרווח רגליים מעל המקובל בזכות בסיס גלגלים גדול שמאפשר לשלושה מבוגרים לשבת מאחור בנוחות, ולאורך זמן.
המותג שנולד אך לפני 6 שנים נמצא כבר ב-17 מדינות. בארץ נמסרו 660 רכבים מהמותג ג'נסיס באחד עשר החודשים הראשונים של 2022.
מה שאותי כובש ברכב הזה היא מערכת המולטימדיה מבית היוצר של O&B
עוד לפני ששילבתי את חוגת בורר הנסיעה למצב דרייב, דאגתי לארגן לעצמי את המוזיקה שאני רוצה שתנעים את זמני בזמן הנסיעה, וברגע בו בוקעים הצלילים הראשונים, אתה מוצא את עצמך מגביר את הווליום כך שיעטוף אותך, ואתה לא רוצה לזכור בכלל לאן רצית לנסוע, ומדוע.
הצלילים העשירים, הצלולים והברורים כל כך, נותנים למי שנמצא כאן, בתוך ה-60 הזאת, כי הוא יושב למעשה בתוך אולם קונצרטים פרטי, והחוויה המוזיקלית לוקחת את הנוסעים אל מחוזות אחרים.
ואם הקוריאנים היו מגביהים את התקרה אולי אפילו יכולנו לפצוח בריקוד סוער.
המגבלה היחידה המוטלת על הנהג היא למצוא את מקור המוזיקה החביב עליו (תחנות רדיו אינטרנטיות, ספוטיפיי, קבצי מוזיקה שמורים וכו') שיהיה מקור צלול ונקי מרעשי רקע, ואז לסגור את החלונות, ולשקוע אל תוך בועה.
מבחינתי כאן אפשר היה לעצור את המבחן בציון כללי – עובר, ובהצלחה רבה.
