הטנדר סאנגיונג מוסו, חוזר לישראל מחודש ומהודר. מדובר על רכב פיק-אפ 4X4 גדול עם ארגז פתוח ויכולות שטח: הבסיס ושאר המכלולים מגיעים מהרקסטון.
מימדי הרכב נדיבים: אורך 4,504 מ"מ, רוחב 1,950 מ"מ, גובה 1,855 מ"מ, בסיס גלגלים 3,210 מ"מ וארגז פתוח באורך 1,610 מ"מ, רוחב 1,570 מ"מ וגובה דופן של 570 מ"מ.
המוסו מונע במנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר, e-XDi 220, המפיק הספק מרבי של 202 כ"ס ומומנט מרבי של 45 קג"מ, ומצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים המיוצרת על ידי AISIN היפנית .
המוסו החדש מצויד בהנעה לכל הגלגלים, ההספק מועבר באופן קבוע לגלגלים האחוריים, וניתן לשלב את ההנעה לגלגלים הקדמיים באופן אלקטרוני, עם בחירה בין יחס העברה גבוה או נמוך, בהתאם לתנאי השטח.
בנוסף, המוסו כולל כסטנדרט נעילת דיפרנציאל אחורי אוט'. הוא מבוסס על שלדת סולם עם כושר גרירה מקסימלי של 3,000 ק"ג.
המוסו כולל גם מערכת בקרת נגרר חדשה (TSC) המשפרת את יציבות הנהיגה על ידי איתור וייצוב אוטומטי של תנועות סבסוב ונדנוד של הנגרר המחובר לרכב.
מחירים:
מוסו טורבו דיזל 2.2 ל' 4X4 EX – 260,000 ש"ח
מוסו טורבו דיזל 2.2 ל' 4X4 פרימיום – 280,000 ש"ח
במוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב תיפתח בסוף חודש ספטמבר תערוכה מרגשת במיוחד: צילומים של הצלמת יוכבד ליפשיץ ( 86), ילידת תל אביב שבגיל 19 עברה לקיבוץ ניר עוז ומאז תיעדה את המתרחש בקיבוץ
איה כהן אבישר קשרה את הסיפור שכתבה בעשיה של אור-לי, במשפחה המיוחדת שלהם, בנסיבות נפילתו של עומרי וזכתה בפרס הראשון בתחרות, ארבעה כרטיסים לפסטיבל הסרטים בקאן, 'הכל כלול'.
ביוגרפיה של עיר מרכזית, תוססת ומעניינת כמו תל אביב, היא בהחלט משימה מורכבת. "תל־אביב היא באמת עיר הפלאות של ארץ ישראל" הכריז הרברט סמואל, בנאום הפרידה שלו מהעיר במחצית 1925.
יאנה מרגולין היא מהנדסת בדיקות תוכנה. טמקימת עמותת 'גֵּנִים טובים' – קהילת נשאים ונשאיות BRCA
בעמותה שעיקר פעילותה הוא חלוקת סלי מזון, מותאמים אישית למשפחות לפי צרכיהם, 100% מהתרומות מגיע לקניית המזון לסלים.
איך הפכו כל הרעיונות של 22 תלמידי כתה ה' במרכז המחוננים והמצטיינים סחל"ב בגבעתיים לספר אחד משותף ומרתק 'אסקייפ – התעלומה במבנה הקסום'
עו"ד ד"ר יובל חן, מהמובילים בתחום הוצאת אזרחות גרמנית, מייצג אלפי אנשים מול הרשויות בגרמניה לקבלת אזרחות גרמנית מאז שנת 1997
רשלנות רפואית בהריון מהווה אחד מהאתגרים המשפטיים המורכבים ביותר בדין הישראלי. הסיבה לכך היא הקושי בהוכחת הקשר הסיבתי בין נזק שנגרם לאם או לעובר במהלך ההריון לבין פעולות או מחדלים של הצוות הרפואי
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!