26/07/2024
26/07/2024
יום שישי, 26 ביולי 2024

סיטרואן C4 X החדשה בשלוש גרסאות בישראל: חשמלית במחיר 185,000 ₪, בנזין ודיזל

רום אלוף

סיטרואן C4 X המשפחתית סדאן החדשה (סגמנט C) הושקה בישראל בשלוש תצורות: חשמל 100%, בנזין ודיזל

אורכה עומד על 460 ס"מ, רוחבה על 180 ס"מ, גובהה 152.5 ס"מ, בסיס הגלגלים נפרש על פני 267 ס"מ ומרווח הגחון עומד על 15.6 ס"מ. ה- C4 X מבוססת על פלטפורמת CMP (Common Modular Platform)

מנוע חשמל 100%

מנוע חשמלי המציע הספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ הזמינים באופן מיידי ומספקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.8 שניות ותגיע למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 150 קמ"ש. מנוע זה מוזן מסוללת ליתיום בקיבולת של 50 קוט"ש ואלו מאפשרים טווח (עפ"י היצרן) של עד 358 ק"מ (354 ק"מ עם גג שמש) בין טעינות לפי תקן WLTP. הסוללה מצוידת בניהול תרמי עצמאי וקירור אקטיבי הדואג לשמירה על טמפרטורת עבודה אופטימלית בכל מזג אוויר, לשם הארכת טווח הנסיעה, אפשרות טעינה מהירה ואורך חיי הסוללה. באמצעות מטען פנימי בהספק של 11 קוט"ש, ניתן לטעון את סיטרואן C4 X ממצב ריק לגמרי בטעינה מעמדה ביתית תלת פאזית בזמן של כ-5 שעות או בהתאם לסוג העמדה. בעמדת טעינה מהירה (100 קוט"ש) ניתן לטעון את הסוללה ל-80 אחוזים תוך 30 דקות או 100 ק"מ תוספת טווח ב-10 דקות. סיטרואן C4 X מצוידת גם במערכת להשבת אנרגיה (רגנרציה) בהאטה ובלימה אשר מסייעת בהארכת טווח הנסיעה.

לגרסה החשמלית בלבד מתווספים האביזרים:

מערכת תזמון להפעלת מזגן בזמן חניה בכדי לצנן את הרכב לקראת החזרה לרכב – כל עוד הרכב בטעינה

מערכת חימום הגה

מחיר סיטרואן C4 X חשמלית ברמת שיין  – 185,000 ₪

מנוע טורבו בנזין, 1.2

מנוע טורבו בנזין 1.2 PureTech המפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 23.4 קג"מ הזמין  ב-1,750 סל"ד. בעזרת תיבת ה-8 הילוכים מבית AISIN והמשקל הקל של 1,355 ק"ג, תאיץ גרסה זו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.9 שניות ותעפיל למהירות מרבית של 200 קמ"ש. נתון צריכת הדלק (עפ"י היצרן) בנסיעה משולבת עומדת על 6.0 ליטר לכל 100 ק"מ וגרסה זו מדורגת ברמת זיהום 12.

מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל

סיטרואן C4 X מצוידת במנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל BlueHDI אשר מציע גם כן 130 כ"ס (3,700 סל"ד), עם נתון מומנט של 30.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. סיטרואן C4 X בגרסת הדיזל תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 11.7 שניות ותעפיל למהירות מרבית של 206 קמ"ש, זאת לצד צריכת דלק (עפ"י היצרן) ממוצעת של 5.0 ליטר ל-100 ק"מ. גרסה זו מדורגת ברמת זיהום  14. במנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל

אחריות:

5 שנים או 120,000 ק"מ לרכב. הגרסה החשמלית מקבלת גם 8 שנים או 160,000 ק"מ לסוללה.

 

המגזינים

עשו מנוי למגזין 'גבעתיים פלוס',

בכל גיליון כתבות וטורים מעניינים ומעמיקים
אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום!

עשו מנוי למגזין 'רמת גן פלוס',

הישארו מעודכנים
אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום!
מבחני רכב
מגזין גבעתיים פלוס

מגזין גבעתיים פלוס 121

מגזין 121 גרסת דפדוף אינטראקטיבית הקליקו על המודעות שבמגזין למידע רלבנטי נוסף חזרה לאתר המגזינים ספריית המגזינים עשו מנוי למגזין 'גבעתיים פלוס', בכל גיליון כתבות וטורים מעניינים ומעמיקים אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום! עשו מנוי

קראו עוד»
כתבות השער

"גבעתיים כובשת את לבבות הישראלים"

דרור דבאח הוא מנכ"ל 'יעד' החברה לפיתוח גבעתיים המסכם בימים אלו חמש שנות כהונה ● מהנדס אזרחי ובעל תואר שני במנהל עסקים הרואה בעשייה הציבורית שליחות ● נשוי ואב לשלושה, מתגורר ביבנה

קראו עוד»
Shape
Shape

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן