דגש על השירות לתושב בטיפול בפניות התושבים
האגף לשירות לתושב סיים לפני בתחילת השנה לבצע עבודת מטה בת חודשים ארוכים במהלכה הוגדר זמן תקן מעודכן המודד את פרק הזמן לסיום ביצוע של פנייה שהתקבלה במוקד/מרכז שרות/פניות ציבור.
מוקד/מרכז שרות/פניות ציבור ממוקם ברח' שנקין 2, לחצו כאן לאיתור במפה
כל פנייה לגורם עירוני המטפל בתושב תוקף בזמן טיפול בו הפנייה צריכה להיסגר. כלומר, כל ההליך מרגע קבלת הפנייה ועד תום הטיפול הוגדר בזמן עבודה ספציפי על פי אופן הפנייה והטיפול. מדובר על עשרות סוגי פניות בכל תחומי החיים העירוניים בהם מטפלת העירייה.
זמני התקן שהיו קיימים במוקד העירוני עד עתה לא היו מעודכנים ועל כן לא מדויקים וחלקם אף היו כבר לא רלוונטיים.
התהליך שביצע האגף לשירות לתושב כלל חקר כלל הפניות והעבודות למול כלל היחידות האגפים העירוניים ועל ידי כך תיקוף כלל זמני התקן שיתאימו לכלל הפעילות המתקיימת כיום ולאופי העבודה שהשתנה מאז שבוצע התיקוף האחרון.
זמני התקן החדשים יאפשרו בקרה איכותית, צמודה ומדויקת יותר למול האגפים ובסופו של דבר יאפשרו להעניק שירות טוב יותר.
זמני התקן נעים בין מספר דקות לטיפול (נושאי חירום) ועד למספר ימים (לפניות מורכבות הדורשות טיפול משולב) בין מאות סוגי הפניות אפשר לציין מספר דוגמאות בהן: פניות דחופות בענייני חירום (כבלים קרועים, כתמי שמן, עצים שנפלו ועוד) הדורשות עד 15 דק לטיפול כגון: חניות במקומות אסורים או שמפריעים לתנועה עד 20 דק ועד פניות שאורכות מספר ימים כגון הוצאת תו חניה (7 ימים) או אישור לטאבו (30 ימים).
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!