בעוד הסינים משגרים מותג אחרי מותג וכובשים כל עמדת טעינה פנויה, נדמה כי האירופאים לא כל כך ממהרים למרות שכאשר העולם מדווח כי היבשת הישנה היא זו שנמצאת במצוקה גדולה מבחינת זיהום האוויר בערים, ומגבלות שיוטלו על היצרנים בשנים הבאות.
המהפכה למי שעוד לא שם לב כבר בעיצומה, וככל שמגיעים לכאן מותגים עממיים, וזולים (יחסית), מסתבר כי גם מותגי היוקרה כבר חזק בעניינים, לכן ביקשתי וקיבלתי ממרצדס דוגמא לנ"ל.
למי שלא מכיר או לא ממש בעניינים, אזכיר כי מרצדס בונה את המכוניות שלה לפי קטגוריות, או בלשונם קלאס (CLASS).
ולפיכך, בכל קלאס שכזה יש תתי דגם ברמות גימור שונות, ולעיתים גם עם מנועים שונים.
וכך ניתן למצוא קבוצות ברמות A,B,C, עוד.
הרכבים החשמליים בקבוצת מרצדס קיבלו את הקידומת EQ אליה מצורפת האות של הקלאס.
ואם כן, אלי הגיעה החשמלית של קלאס C, להלן EQC.
דגם זה, נראה לפי הטרנד השולט בתצורת קרוסאובר במידות מדיום.
כלומר, ארבעה מבוגרים ישבו בו בנוחות, ויש גם מספיק מקום למטען אישי בהתאם.
רכב המבחן, ברמת הגימור המרכזית בין שלוש, נקרא ELECTRIC ART, ומגיע בריפודי עור לבנים (ולמי שיש בעיה, יש בעיה), החומרים העיצוב והגימורים הם כמובן ברמה גבוהה, כפי שמקובל אצל היצרן.
אגב, אחד ההבדלים בין רמות הגימור מתבטא בקוטר הצמיג, ומאחר ויש שלוש רמות יש גם שלושה גדלים. (19,20,21 אינצ', בהתאמה).