צריך יותר מזה?
רעב הצהריים עורר אותנו להגיע אל חוות ג'ילבון. מסעדת בשרים שצמודה למחנה החטיבתי של חט' 188. מגרש חנייה גדול שאין בו מקום לחנות מעיד על פופולאריות של מקום.
תמורת 75 שקלים אפשר לקבל כאן המבורגר בשרני ומשובח, עם תוספת בצד וכוס בירה קרה. יש כמובן ארוחות גדולות ומורכבות מזו אבל כדוגמא למזון מהיר טעים וסביר (ופתוח בשבת) המקום עונה על כל הצרכים. עסקה הוגנת ביותר ומומלצת.
לקינוח נסענו אל עין אקליפטוס שיש לו שם נוסף עין אמפי, אולי בשל המדרגות הבנויות בצורת אמפי תיאטרון ויורדות אל תוך המים.
מים קרים בעין אמפי, מפעם לפעם כשאני מגיע לבריכה הפתוחה הזאת על מימיה הצלולים נדמה כי מישהו מוריד את טמפרטורת המים עד לסף הכאב המגיע עם חוסר תחושה בכל איבר הבא במגע עם המים.
דגים קטנים מנקרים בעדינות את כפות הרגליים, ונותנים טיפול בחינם היכן שבמקומות אחרים משלמים על התענוג בכסף.
מכאן נקיים ורעננים אנו חוזרים אל המרכז.
מבחן הדרך
ה"קונה" בעלת מנוע 1.6 ליטר טורבו גמאה בסוף השבוע הזה כ-50 ליטרים של דלק שהספיקו ל- 700 קילומטר לערך, מה שהניב צריכה ממוצעת של 1:13.5.
לא רע, בהתחשב שהנסיעה הייתה ברובה בכבישים מהירים, מחוץ לעיר במצב נהיגה קומפורט. (יש גם מצב אקו חסכוני, ומצב ספורט)
ומילה או שתיים אני חייב על מערכת המולטימדיה - פגשתי כבר מרשימות מזו, ידידותיות מזו וקלות לתפעול מזו שיש בקונה כמערכת מקורית של היצרן, ואפילו במבחן קודם שערכתי עם ה- i20 הייתי מלא תשבחות למערכת הקונקטד של יונדאיי. נתקלתי כאן במערכת שנתקעה, לא זיהתה את הטלפון אחרי יציאה מהרכב, וגם חיבורים באמצעות כבל דרך אפליקציה לא זרמו בקלות.
אולי זה אני שזקוק לעוד קצת זמן כדי להתרגל או בעיה מקומית וספציפית, אבל הפרט השולי הזה מעיב על מכונית מוצלחת מהנה ונוחה מאד.
14,000 שקלים מפרידים בין דגם הבסיס פרימיום 2x4 לבין דגם פריסטיג' 44x היוקרתי שניצב בראש תת הדגם, שבאים לידי ביטוי במערכות בטיחות מתקדמות,
בעיצוב, ופריטים כגון גג שמש פנורמי, גודל צמיגים, כניסה חכמה ועוד.
בסך הכול הכללי הייתה לי חוויה טובה ומהנה עם הקונה, או כמו ששרים בסרט מלך האריות של דיסני – אקונה מטטה, שפירושו בשפת הסווהילי האפריקאית – אין דאגות, הכול בסדר.
כזו היא הקונה.