fbpx
“ההזמנה של ארוחת הסילבסטר כלל לא הגיעה!”
ינואר 3, 2021
מרים באר-לרמן, מייסדת התיאטרון “בימתיים”, חגגה יום הולדת ייחודי במהלך הסגר
ינואר 4, 2021

״אני מאושרת כל פעם מחדש כשאני מצליחה לעשות חיבור בין הלקוחות לבין הנכסים והסביבה המתאימה להם״

שיחה אישית עם נטע עדני שמאמינה באנשים, בעלת חברת “בר קיימא – נכסים.אנשים.סביבה”

רום אלוף

נטע עדני נתפסת בעיני רבים כאוטוריטה בתחום השיווק בזכות הניסיון והידע הרבים שצברה במהלך שנות עיסוקה בתחום הנדל”ן ובחברות ליעוץ ארגוני בתחום הנדסת תעשיה וניהול. נטע מביאה עימה שילוב של מקצוענות עם אנושיות ויכולת אמיתית להבין אנשים ולגעת בהם.

“WIN WIN זה הבסיס שלי להתקדמות. חשוב לי שאנשים יהיו מרוצים מההחלטות שלהם. וזה כמובן דורש ממני חדשנות, חשיבה שיווקית יצירתית”

המוטו שלה הוא חיבור בין אנשים – ״אני מאושרת כל פעם מחדש כשאני מצליחה לעשות חיבור בין הלקוחות לבין הנכסים והסביבה המתאימה להם״ היא אומרת בסיפוק. בזמנה הפנוי היא מתנדבת עם בני נוער ומשמשת
כרכזת איזור בפרויקט ׳צהלה למען הנוער׳ (אלומה), היא מתנדבת במעגל נשים ישראל ובעבר אף שימשה כדוברת הארגון.
“WIN WIN” זה הבסיס שלי להתקדמות. חשוב לי שאנשים יהיו מרוצים מההחלטות שלהם. וזה כמובן דורש ממני חדשנות, חשיבה שיווקית יצירתית תוך שימוש בטכנולוגיות החדשות המאפשרות פיתוח של כלים יעילים יותר מאי פעם” היא מוסיפה בחיוך. “אחד הדברים האהובים עלי, זה ללכת לאיבוד במרחב העירוני. זה נכון בעיר שבה אני גרה ת״א, בעיר שבה גדלתי רמת גן, ובערים נוספות.
לכל עיר יש אופי והתרחשות אחרת, יחד עם זאת האנשים עושים אותה בעיקר לשונה וייחודית.
וכך בדיוק אני רואה את הבניין הקיים, שבתכנון נכון יותאם לאנשים. החיבור של אנשים, נכסים וסביבה התואמת לצרכים שלהם זו האהבה שלי. אנשים הם מרתקים ואני בצורה אישית יודעת להעביר אותם ממתעניינים ללקוחות מוחשיים”.

“אני מאמינה שאני עובדת במודל ייחודי לבניית מותגי נדל”ן מנצחים. המטרה היא לייחד ולבדל את הפרויקט ולמקסם את התשואה ליזם ולדיירים.

מהו מודל השיווק שפיתחת?
“אני מאמינה שאני עובדת במודל ייחודי לבניית מותגי נדל”ן מנצחים. המטרה היא לייחד ולבדל את הפרויקט ולמקסם את התשואה ליזם ולדיירים.

הכל מתחיל בפיתוח החזון הנדל”ני לפרויקט שמתחיל כבר עם איתור הקרקע וממשיך עם בניית אסטרטגיית תמחור אופטימלית ליזם. בשלב הבא אני בונה את הזהות המותגית, בניית האסטרטגיה השיווקית, ובניית אסטרטגיית תמחור לצרכן. ורק אז אני עוברת לבניית אטסטרגיית המכירה, תרגום אסטרטגיית המכירה לעזרי מכירה וליישום בשטח, בנייה וניהול של מערך הבקרה והמדידה. כל זאת על מנת ליצור חווית מכירה/קניה יחודית”.

נושא האדם והקשר לסביבה הוא ייחודי, תוכלי לפרט?
“פרויקט שיווק נדל״ן זה פרויקט שמכיל בתוכו משתנים רבים, ההתפתחות החברתית של הפרט לבין הסביבה התרבותית והפיזית. אנחנו רואים התחדשות עירונית לצד שימור מבנים. בפרויקט XITE שבינתיים כבר הפך
לסיפור הצלחה ואותו אני מסיימת לשווק בימים אלו, שימרנו את חזית המבנה. היו שתהו על הצורך, אך לי היה חשוב להדגיש, שהחזית משאירה את חותם העבר ומזכירה שאנחנו חלק מדבר גדול יותר. בתכנון צריך להתחשב ברצון האנשים ואמונתם, תוך התייחסות לא רק למגוריהם, אלא גם לצורכי עבודתם ושאר המשאלות שלהם לשיפור תנאי חייהם.
הקורונה, מלמדת אותנו בין היתר, לעצור ממירוץ החיים, וגם ליצור מרחב עבודה בסביבה הביתית. כך שאנחנו נדרשים לפתח מרחב בריא ומקדם ברמה האישית והמשפחתית.
בפרויקט XITE ניתנה מחשבה בתחום עוד בטרם ידענו על וירוס הקורונה ויצרנו פאטיו לשימוש הדיירים שלנו. מרחב ירוק, מזמין ומוגן, כך שבעצם הוא גם מרחב מאפשר נוסף.”

“מהי הצלחה? זהות ברורה, נחשקות המותג שלכם ותוצאות עסקיות טובות יותר ולאורך זמן”

מהי הצלחה לדעתך?
“בתהליכי פרסום ומיתוג בפרויקט נדל”ני, אפשר כמובן ללכת בדרך מפותלת ויקרה ואפשר אחרת. אני מאמינה שמיקוד אסטרטגי ובידול אמיתי, הינם המפתח להצלחה. מהי הצלחה? זהות ברורה, נחשקות המותג שלכם ותוצאות עסקיות טובות יותר ולאורך זמן. בניית תמהיל דיירים בעל אפיון דומה ושונה בו זמנית ליצירת קהילה בתוך קפסולת הבניין זה מבחינתי מדד להצלחה.”

מאיזה שלב עד איזה שלב את מלווה את הפרוייקט?
“אני שם לאורך כל התהליך! החל מהשלב שהפרויקט נמצא במצב גולמי של בור באדמה ועד לשלב הסופי שבו הפרוייקט מתאכלס. אני בוחרת לתאר את זה כתהליך של אסתטיקה מושלמת שבו באה לידי ביטוי התלות ההדדית של האדם בסביבתו.”

האם התכנון וההכנה הזו דורשים הכרות ספציפית והבנה של השטח?
“ברור שכן! אני משקיעה זמן רב בלימוד  השטח והבנת התהליכים באזור. כל מותג בזירה העסקית, זקוק לבידול ולמיצוב ברור. מטרת האסטרטגיה היא להבליט את היתרון של הפרויקט מול השוק, לחדד את המטרה השיווקית ולהיות הדרך המאחדת לכלל הפעילות. אני עוסקת בבניית אסטרטגיה שיווקית חזקה, המבוססת על למידת השטח, תובנות עסקיות, מידע גלוי וסמוי, ניהול מחקר ופעילות המתחרים. לדוגמא, פרויקט בגבעתיים נראה למראית עין כנוח לשיווק: המיקום מבוקש וההיצע לא ממש גדול. אבל זה רק למראית עין. גם פרויקט כזה חייב להשקיע במיתוג, בידול ובשיווק וגם אותו חייבים להפוך לנחשק. הפיכת פרויקט למותג נחשק מאפשרת ליזם לקבל פרמיה במחיר המכירה וגם תורמת והופכת את שם היזם למותג. ומבחינתי, לא פחות חשוב, הופכת את הרוכשים לגאים ומרוצים. הרי כולנו נשמח לגור בפרויקט ‘ממותג ונחשב’ עם שכנים טובים”.
במרכזי הערים רמת גן, גבעתיים ותל אביב צצים לאחרונה פרוייקטי בוטיק. איך את משתלבת במגמה הזו? “אופן העבודה שלי נותן מענה אידיאלי לשיווק פרוייקטי בוטיק במרכזי הערים, לרבות פרויקטי התחדשות עירונית. הגישה שלי והתכנון הייחודי בהתאמה אישית נותן מענה לצרכים הייחודיים של הפרויקטים והיזמים הפעילים בגזרה זו, אשר לרוב לא זוכים לליווי וייעוץ מקצועי.כך יוצא שישנם פרויקטים שאינם מממשים
את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם. המטרה היא לספק ליזמים בפרויקטים הללו מעטפת של שירותים עבור היזמים וגם עבור הרוכשים. תכנון וביצוע נכונים הם המניעים לפעולה, ואחראים על העברת המידע והסיפור ללקוחות הפוטנציאלים.
את זה אני הופכת לקריאייטיב מרגש ובולט יחד עם מעצבים, ממתגים, כלי הפרסום ואנשי טכנולוגיה מעולים – המביאים להנעה לפעולה”

בנוסך, נטע גם כותבת שירה, הקליקו כאן  לקריאה משיריה

צילום: טלי מלמד, Studio Tulip

 

»» »» »» »» »» »» »»


הכתבה פורסמה במגזין 75

למעבר למגזינים:

ל‘גבעתיים פלוס’הקליקו כאן

ל‘רמת גן פלוס’, הקליקו כאן 


יולי 19, 2021

המנות שיעשו לכם את הקיץ – פרויקט מיוחד

הקיץ הגיע שוב, הטמפרטורות בחוץ עולות, וצריך מנות שיעשו לנו קצת קריר בלב (אם לא בפה). מה מתחשק? אז ככה, מתחשק לאכול מנות קלילות, צבעוניות, ואולי אפילו מצננות. קבלו את מצעד המנות הכי מתאימות
יולי 18, 2021

“הבובות הן אהבתי הגדולה”

"הבובות הן אהבתי הגדולה" שיחה עם הבובנאית ומספרת הסיפורים רונה ספורטה
יולי 18, 2021

“אני חיה בסרט מאז שנולדתי”

אבי בלייר כתב את הספר ‘הסמויה’ המתאר בצורה מרתקת את פעילות יחידת המעקבים של משטרת ישראל במחוז תל-אביב, בה היה בתפקיד פיקודי.
יולי 18, 2021

מראש חוליה ביחידת “הסמויה” לסופר

אבי בלייר כתב את הספר ‘הסמויה’ המתאר בצורה מרתקת את פעילות יחידת המעקבים של משטרת ישראל במחוז תל-אביב, בה היה בתפקיד פיקודי.
יולי 18, 2021

סיפור מתוק של חזון, השראה ויזמות

החיים הטובים סיפור מתוק של חזון, השראה ויזמות כמה שמחנו לגלות ש’מתוקה’ – רשת הקפה והקונדיטוריות הוותיקה והאהובה פתחה סניף חדש ברחוב ביאליק ברמת גן. מדובר בבית קפה יפהפה וחנות קונדיטוריה מפנקת שבה ניתן למצוא […]
יולי 18, 2021

“גבעתיים היא הבית שלי כיוצרת”

“מה שמעניין אותי באמת זה ‘הדרמה של האמצע’, שם נמצאים כל היצרים ושם מתרחשים הדברים האמיתיים. רוב השירים עוסקים בקצוות של הקשר- ההתחלה המתוקה או הסוף המר – אומרת יעל קידר, זמרת, מוזיקאית, יוצרת ומבצעת, ובצד כל אלה , עוסקת שנים רבות בטיפול זוגי ומשפחתי.
יולי 18, 2021

גבר, אל תצא פה פראייר יש מבצע סתכל בפלאייר

ראיון עם אמיר שורוש או בשבילכם רמאזי עבד ראמזי אחראי פתיתים בכיר
יולי 13, 2021

“בעיני המתבונן”​ תערוכת צילום של תלמידי כיתה י”א בתיכון שמעון בן צבי גבעתיים

"בעיני המתבונן"​ תערוכת צילום של תלמידי כיתה י"א בתיכון שמעון בן צבי גבעתיים
יולי 10, 2021

“אני שואף להקים מכון מחקר וטיפול בחולי אלצהיימר בישראל” ד”ר אופיר קרת

“אני שואף להקים מכון מחקר וטיפול בחולי אלצהיימר בישראל” ד”ר אופיר קרת (37) הוא רופא מומחה לנוירולוגיה שעובד בין היתר במרפאת המומחים בקניון פרנדלי בגבעתיים ● נשוי ליעל, עו”ד במקצועה ואב לדן וגאיה ד”ר נגה […]
יולי 3, 2021

מנת הסביח שמחברת בין שתי ערים

"פעם היו אומרים – 'סביח, תביא מנה' והיום אומרים – 'תביא מנה סביח'" צבי (סביח) חלבי ויעקב ששון עלו לארץ מבגדד, וברמת גן המציאו את הסביח
יולי 3, 2021

“זה לא אומץ – זו אהבה”

“זה לא אומץ – זו אהבה” עלילות נירו בעיר הקטנה מאת: נעמי לבנון-קשת המראה החיצוני שלו הוא לא בדיוק הפנטזיה הקלאסית של האם היהודיה כחתן לבתה: קעקועים, וסט עור עם סמלים, שלא כל אחד מכיר, […]
יולי 3, 2021

מנהל שיווק ביום ופרשן NBA בלילה

ראיון מנהל שיווק ביום ופרשן NBA בלילה ערן סורוקה הוא מנהל מחלקת השיווק והתוכן בחברת הבינה השיחתית CoCoHub  ופרשן ומגיש בשידורי ה-NBA של ערוץ הספורט  ● בעבר היה ראש מחלקת הרדיו של חדשות 10 והעורך […]
יולי 3, 2021

איך לבנות מערכת יחסי אמון בין בעלי הדירות ועו”ד שתביא להצלחת הפרויקט

איך לבנות מערכת יחסי אמון בין בעלי הדירות ועו”ד שתביא להצלחת הפרויקט עורכת הדין רוית סיני לפני שמתחילים פרויקט בהתחדשות עירונית, חשוב לבחור עו”ד שיסייע לבעלי הדירות לנהל את התהליך באופן שבחירת היזם תהיה אובייקטיבית […]
יולי 2, 2021

“אני חיה, נושמת וחולמת את העבודה שלי” דניאל רוט אבנרי אשת החדשות

 “אני חיה, נושמת וחולמת את העבודה שלי” דניאל רוט אבנרי (34) היא אשת חדשות. כתבת ועורכת בכירה בעיתון “ישראל היום”, כתבת לענייני מפלגות ומגישת שידורי אולפן “אתר ישראל היום” ● פאנליסטית בתוכנית “העולם הבוקר” של […]
יולי 2, 2021

גם זוגות חד מיניים יכולים להיות הורים

לצערנו הרב החוק במדינתנו לא מכיר בנישואי זוגות חד מיניים. אולם, אין הדבר קובע מסמרות לגבי יכולתם של זוגות חד מיניים להתמסד באמצעות הסכם הכולל בתוכו הן היבטים רכושיים בין בני זוג והן היבטים של […]
יולי 1, 2021

‘שירה היא מיצוי החיים’

זרקאור ‘שירה היא מיצוי החיים’ שיחה עם המשורר ואיש החינוך רון גרא נעמי לבנון-קשת שיתוף ב whatsapp שיתוף ב email שיתוף ב facebook שיתוף ב twitter RG מאחוריו של המשורר ואיש החינוך רון גרא (74) […]
יוני 22, 2021

נשף סיום מהסרטים! מה לובשים, איך מגיעים ומה שותים בנשפי הסיום של התיכונים

חוגגים בגדול! נשף סיום מהסרטים – שמלה מנצנצת, שטיח אדום, לימוזינה ושמפניה מה לובשים, איך מגיעים ומה שותים בנשפי הסיום של התיכונים שטיחים אדומים, לימוזינות, שמלות מנצנצות וחליפות מהודקות, צלמים ואורות, שמפניות נשפכות ומסיבה עד […]
יוני 15, 2021

איזה מזל שהיא לא קפצה מהמרפסת!

ספר חדש איזה מזל שהיא לא קפצה מהמרפסת! “אילו קפצתי אז ממרפסת חדרי בקומה השישית של חדרי המפואר שבגרמניה, לא הייתם קוראים היום את המילים האלה” שיתוף ב facebook שיתוף ב twitter שיתוף ב whatsapp […]


Wisite

בניית אתרים לעסקים
Wisite - Wise Site. Wise Choice.

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!


רחוב ז'בוטינסקי 7 (מגדל משה אביב) קומה 53.

טלפון : 03-5188886 |  פקס : 03-5188887 | מייל : office@dineymishpaha.co.il

 www.dineymishpaha.co.il/


 

דילוג לתוכן