fbpx
“ההזמנה של ארוחת הסילבסטר כלל לא הגיעה!”
01/03/2021
מרים באר-לרמן, מייסדת התיאטרון “בימתיים”, חגגה יום הולדת ייחודי במהלך הסגר
01/04/2021

“אני מאושרת כל פעם מחדש כשאני מצליחה לעשות חיבור בין הלקוחות לבין הנכסים והסביבה המתאימה להם”

שיחה אישית עם נטע עדני שמאמינה באנשים,

בעלת חברת “בר קיימא – נכסים.אנשים.סביבה”

רום אלוף

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter

נטע עדני נתפסת בעיני רבים כאוטוריטה בתחום השיווק בזכות הניסיון והידע הרבים שצברה במהלך שנות עיסוקה בתחום הנדל”ן ובחברות ליעוץ ארגוני בתחום הנדסת תעשיה וניהול. נטע מביאה עימה שילוב של מקצוענות עם אנושיות ויכולת אמיתית להבין אנשים ולגעת בהם.

“WIN WIN זה הבסיס שלי להתקדמות. חשוב לי שאנשים יהיו מרוצים מההחלטות שלהם. וזה כמובן דורש ממני חדשנות, חשיבה שיווקית יצירתית”

המוטו שלה הוא חיבור בין אנשים – ״אני מאושרת כל פעם מחדש כשאני מצליחה לעשות חיבור בין הלקוחות לבין הנכסים והסביבה המתאימה להם״ היא אומרת בסיפוק. בזמנה הפנוי היא מתנדבת עם בני נוער ומשמשת כרכזת איזור בפרויקט ׳צהלה למען הנוער׳ (אלומה), היא מתנדבת במעגל נשים ישראל ובעבר אף שימשה כדוברת הארגון. “WIN WIN” זה הבסיס שלי להתקדמות. חשוב לי שאנשים יהיו מרוצים מההחלטות שלהם. וזה כמובן דורש ממני חדשנות, חשיבה שיווקית יצירתית תוך שימוש בטכנולוגיות החדשות המאפשרות פיתוח של כלים יעילים יותר מאי פעם” היא מוסיפה בחיוך. “אחד הדברים האהובים עלי, זה ללכת לאיבוד במרחב העירוני. זה נכון בעיר שבה אני גרה ת״א, בעיר שבה גדלתי רמת גן, ובערים נוספות. לכל עיר יש אופי והתרחשות אחרת, יחד עם זאת האנשים עושים אותה בעיקר לשונה וייחודית. וכך בדיוק אני רואה את הבניין הקיים, שבתכנון נכון יותאם לאנשים. החיבור של אנשים, נכסים וסביבה התואמת לצרכים שלהם זו האהבה שלי. אנשים הם מרתקים ואני בצורה אישית יודעת להעביר אותם ממתעניינים ללקוחות מוחשיים”.

“אני מאמינה שאני עובדת במודל ייחודי לבניית מותגי נדל”ן מנצחים. המטרה היא לייחד ולבדל את הפרויקט ולמקסם את התשואה ליזם ולדיירים.

מהו מודל השיווק שפיתחת?

“אני מאמינה שאני עובדת במודל ייחודי לבניית מותגי נדל”ן מנצחים. המטרה היא לייחד ולבדל את הפרויקט ולמקסם את התשואה ליזם ולדיירים.

הכל מתחיל בפיתוח החזון הנדל”ני לפרויקט שמתחיל כבר עם איתור הקרקע וממשיך עם בניית אסטרטגיית תמחור אופטימלית ליזם. בשלב הבא אני בונה את הזהות המותגית, בניית האסטרטגיה השיווקית, ובניית אסטרטגיית תמחור לצרכן. ורק אז אני עוברת לבניית אטסטרגיית המכירה, תרגום אסטרטגיית המכירה לעזרי מכירה וליישום בשטח, בנייה וניהול של מערך הבקרה והמדידה. כל זאת על מנת ליצור חווית מכירה/קניה יחודית”.

נושא האדם והקשר לסביבה הוא ייחודי, תוכלי לפרט?

“פרויקט שיווק נדל״ן זה פרויקט שמכיל בתוכו משתנים רבים, ההתפתחות החברתית של הפרט לבין הסביבה התרבותית והפיזית. אנחנו רואים התחדשות עירונית לצד שימור מבנים. בפרויקט XITE שבינתיים כבר הפך לסיפור הצלחה ואותו אני מסיימת לשווק בימים אלו, שימרנו את חזית המבנה. היו שתהו על הצורך, אך לי היה חשוב להדגיש, שהחזית משאירה את חותם העבר ומזכירה שאנחנו חלק מדבר גדול יותר. בתכנון צריך להתחשב ברצון האנשים ואמונתם, תוך התייחסות לא רק למגוריהם, אלא גם לצורכי עבודתם ושאר המשאלות שלהם לשיפור תנאי חייהם. הקורונה, מלמדת אותנו בין היתר, לעצור ממירוץ החיים, וגם ליצור מרחב עבודה בסביבה הביתית. כך שאנחנו נדרשים לפתח מרחב בריא ומקדם ברמה האישית והמשפחתית. בפרויקט XITE ניתנה מחשבה בתחום עוד בטרם ידענו על וירוס הקורונה ויצרנו פאטיו לשימוש הדיירים שלנו. מרחב ירוק, מזמין ומוגן, כך שבעצם הוא גם מרחב מאפשר נוסף.”

“מהי הצלחה? זהות ברורה, נחשקות המותג שלכם ותוצאות עסקיות טובות יותר ולאורך זמן”

מהי הצלחה לדעתך?

“בתהליכי פרסום ומיתוג בפרויקט נדל”ני, אפשר כמובן ללכת בדרך מפותלת ויקרה ואפשר אחרת. אני מאמינה שמיקוד אסטרטגי ובידול אמיתי, הינם המפתח להצלחה. מהי הצלחה? זהות ברורה, נחשקות המותג שלכם ותוצאות עסקיות טובות יותר ולאורך זמן. בניית תמהיל דיירים בעל אפיון דומה ושונה בו זמנית ליצירת קהילה בתוך קפסולת הבניין זה מבחינתי מדד להצלחה.”

מאיזה שלב עד איזה שלב את מלווה את הפרוייקט?

“אני שם לאורך כל התהליך! החל מהשלב שהפרויקט נמצא במצב גולמי של בור באדמה ועד לשלב הסופי שבו הפרוייקט מתאכלס. אני בוחרת לתאר את זה כתהליך של אסתטיקה מושלמת שבו באה לידי ביטוי התלות ההדדית של האדם בסביבתו.”

האם התכנון וההכנה הזו דורשים הכרות ספציפית והבנה של השטח? 

“ברור שכן! אני משקיעה זמן רב בלימוד  השטח והבנת התהליכים באזור. כל מותג בזירה העסקית, זקוק לבידול ולמיצוב ברור. מטרת האסטרטגיה היא להבליט את היתרון של הפרויקט מול השוק, לחדד את המטרה השיווקית ולהיות הדרך המאחדת לכלל הפעילות. אני עוסקת בבניית אסטרטגיה שיווקית חזקה, המבוססת על למידת השטח, תובנות עסקיות, מידע גלוי וסמוי, ניהול מחקר ופעילות המתחרים. לדוגמא, פרויקט בגבעתיים נראה למראית עין כנוח לשיווק: המיקום מבוקש וההיצע לא ממש גדול. אבל זה רק למראית עין. גם פרויקט כזה חייב להשקיע במיתוג, בידול ובשיווק וגם אותו חייבים להפוך לנחשק. הפיכת פרויקט למותג נחשק מאפשרת ליזם לקבל פרמיה במחיר המכירה וגם תורמת והופכת את שם היזם למותג. ומבחינתי, לא פחות חשוב, הופכת את הרוכשים לגאים ומרוצים. הרי כולנו נשמח לגור בפרויקט ‘ממותג ונחשב’ עם שכנים טובים”. במרכזי הערים רמת גן, גבעתיים ותל אביב צצים לאחרונה פרוייקטי בוטיק. איך את משתלבת במגמה הזו? “אופן העבודה שלי נותן מענה אידיאלי לשיווק פרוייקטי בוטיק במרכזי הערים, לרבות פרויקטי התחדשות עירונית. הגישה שלי והתכנון הייחודי בהתאמה אישית נותן מענה לצרכים הייחודיים של הפרויקטים והיזמים הפעילים בגזרה זו, אשר לרוב לא זוכים לליווי וייעוץ מקצועי.כך יוצא שישנם פרויקטים שאינם מממשים את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם. המטרה היא לספק ליזמים בפרויקטים הללו מעטפת של שירותים עבור היזמים וגם עבור הרוכשים. תכנון וביצוע נכונים הם המניעים לפעולה, ואחראים על העברת המידע והסיפור ללקוחות הפוטנציאלים. את זה אני הופכת לקריאייטיב מרגש ובולט יחד עם מעצבים, ממתגים, כלי הפרסום ואנשי טכנולוגיה מעולים – המביאים להנעה לפעולה”

בנוסך, נטע גם כותבת שירה, הקליקו כאן  לקריאה משיריה 

צילום: טלי מלמד, Studio Tulip  

08/11/2021

ביסקוטי – חוויה קולינרית שלא שוכחים

החיים הטובים ביסקוטי – חוויה קולינרית שלא שוכחים שתפו: שיתוף ב whatsapp שיתוף ב email שיתוף ב facebook שיתוף ב twitter בביסקוטי הופכים את האירוע שלכם לבלתי נשכח. בזכות ליווי אישי ומקצועי, אנחנו פה כדי […]
04/04/2022

אני בטוחה שיש עוד כאלה שזוכרים את הפלאפל של דוד משה ברמת גן

נטע עדני הפלאפל של דוד משה כפר המכביה רמת גן דוד שלי משה נגר ז״ל מכר את הפלאפל הכי מוצלח בעיר, בעגלה ניידת בקולנוע קסם, מרחק מספר רחובות מועט מביתו בנווה יהושוע. אני בטוחה, שיש […]
10/30/2021

רוצים להרכיב מסגרות משקפיים חדשניות ונוחות ביותר?

קיראו עד הסוף! משקפי תקליט ויניל רוצים להרכיב מסגרות משקפיים חדשניות ונוחות ביותר? ההתקדמות הטכנולוגית בפיתוח חומרים חדשים ובציוד טכנולוגי חדשני אפשרו ליצרנים שמתמחים בייצור ועיצוב מסגרות משקפיים לשכלל ולשפר את מסגרות הראייה ומשקפי השמש […]
04/11/2022

ילדי העתיד כבר כאן

במרכז הלימודים המתקדם iClass הילדים יוכלו ללמוד יזמות טכנולוגית, הקמת סטארט-אפ, פיתוח משחקי מחשב, פייתון, סייבר ורובוטיקה
המגזינים

עשו מנוי למגזין 'גבעתיים פלוס',

בכל גיליון כתבות וטורים מעניינים ומעמיקים
אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום!

עשו מנוי למגזין 'רמת גן פלוס',

הישארו מעודכנים
אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום!
אל תפספסו הכתבות האהובות
אבחון וטיפול מוטורי

איך לטפח את הדימוי עצמי

מה אני חושב שחושבים עלי? האם אהיה פעם טוב במשהו? מתי יפסיקו לבקר אותי? אין ילד שלא עסוק בשאלות אלה, אך הן מעסיקות בעיקר ילדים עם צרכים מיוחדים שחווים כשלונות על בסיס יומי

קראו עוד»
אירועי ה-100 לגבעתיים

תערוכה ייחודית בתיאטרון גבעתיים “עיר מהסרטים – מחווה לאולפני גבע”

חגיגות ה-100 תערוכה ייחודית בתיאטרון גבעתיים“עיר מהסרטים – מחווה לאולפני גבע” שתפו שיתוף ב facebook שיתוף ב email שיתוף ב whatsapp שיתוף ב twitter במסגרת חגיגות המאה לעיר גבעתיים, עמותת קהילתיים ותיאטרון גבעתיים מעלים תערוכה

קראו עוד»
אדם גורל יועץ נדל"ן

מה ייתן לכם יותר עצמאות?

זה לא סוד שעליית מחירי הדירות מקשה על ציבור גדול בישראל. המחירים עולים, המשכורת לא עולה בהתאם, ופה מתחילה התלבטות מוכרת: מגורים או השקעה?

קראו עוד»
אירועי ה-100 לגבעתיים

100 בחידון

גמר החידון העירוני התקיים בהשתתפות 13 תלמידים מכיתות ז’-י’ מבתי הספר בגבעתיים. החידון, עסק בהיסטוריה העירונית של גבעתיים, שמציינת 100 שנה להיווסדה

קראו עוד»
מגזין גבעתיים פלוס

גבעתיים פלוס מגזין 94

השבוע נציין את יום הזיכרון לחללי צה”ל ואת יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל. השבוע, נרכין ראש ונתעצב ולאחר מכן נחגוג יום הולדת למדינה שלנו. אחרי שנתיים בהם לא יכולנו לקחת חלק בטקסים המנציחים את הנופלים ולא יצאנו ליהנות בבימות העיר, נוכל סוף סוף לעשות זאת. יצאנו לחירות בכל המובנים.
ביום העצמאות נניף בגאווה את דגלי המדינה על מרפסות הבתים, ככבוד והוקרה שאנו מעניקים לששת מיליוני היהודים שנרצחו בשואה, לשורדים היקרים שזכו לנקום את מות יקיריהם, למשפחות השכולות ולחללי צה״ל אשר מסרו נפשם למען הגנה על המדינה היחידה שיש לנו.
קריאה מהנה,
ד”ר נגה רוזנפרב

קראו עוד»
Shape
Shape

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן