fbpx
כיצד הפכה גבעתיים לעיר הכי מבוקשת
ינואר 4, 2021
מרים באר-לרמן, מייסדת התיאטרון “בימתיים”, חגגה יום הולדת ייחודי במהלך הסגר
ינואר 4, 2021

״אני מאושרת כל פעם מחדש כשאני מצליחה לעשות חיבור בין הלקוחות לבין הנכסים והסביבה המתאימה להם״

שיחה אישית עם נטע עדני שמאמינה באנשים, בעלת חברת “בר קיימא – נכסים.אנשים.סביבה”

רום אלוף

נטע עדני נתפסת בעיני רבים כאוטוריטה בתחום השיווק בזכות הניסיון והידע הרבים שצברה במהלך שנות עיסוקה בתחום הנדל”ן ובחברות ליעוץ ארגוני בתחום הנדסת תעשיה וניהול. נטע מביאה עימה שילוב של מקצוענות עם אנושיות ויכולת אמיתית להבין אנשים ולגעת בהם.

“WIN WIN זה הבסיס שלי להתקדמות. חשוב לי שאנשים יהיו מרוצים מההחלטות שלהם. וזה כמובן דורש ממני חדשנות, חשיבה שיווקית יצירתית”

המוטו שלה הוא חיבור בין אנשים – ״אני מאושרת כל פעם מחדש כשאני מצליחה לעשות חיבור בין הלקוחות לבין הנכסים והסביבה המתאימה להם״ היא אומרת בסיפוק. בזמנה הפנוי היא מתנדבת עם בני נוער ומשמשת
כרכזת איזור בפרויקט ׳צהלה למען הנוער׳ (אלומה), היא מתנדבת במעגל נשים ישראל ובעבר אף שימשה כדוברת הארגון.
“WIN WIN” זה הבסיס שלי להתקדמות. חשוב לי שאנשים יהיו מרוצים מההחלטות שלהם. וזה כמובן דורש ממני חדשנות, חשיבה שיווקית יצירתית תוך שימוש בטכנולוגיות החדשות המאפשרות פיתוח של כלים יעילים יותר מאי פעם” היא מוסיפה בחיוך. “אחד הדברים האהובים עלי, זה ללכת לאיבוד במרחב העירוני. זה נכון בעיר שבה אני גרה ת״א, בעיר שבה גדלתי רמת גן, ובערים נוספות.
לכל עיר יש אופי והתרחשות אחרת, יחד עם זאת האנשים עושים אותה בעיקר לשונה וייחודית.
וכך בדיוק אני רואה את הבניין הקיים, שבתכנון נכון יותאם לאנשים. החיבור של אנשים, נכסים וסביבה התואמת לצרכים שלהם זו האהבה שלי. אנשים הם מרתקים ואני בצורה אישית יודעת להעביר אותם ממתעניינים ללקוחות מוחשיים”.

“אני מאמינה שאני עובדת במודל ייחודי לבניית מותגי נדל”ן מנצחים. המטרה היא לייחד ולבדל את הפרויקט ולמקסם את התשואה ליזם ולדיירים.

מהו מודל השיווק שפיתחת?
“אני מאמינה שאני עובדת במודל ייחודי לבניית מותגי נדל”ן מנצחים. המטרה היא לייחד ולבדל את הפרויקט ולמקסם את התשואה ליזם ולדיירים.

הכל מתחיל בפיתוח החזון הנדל”ני לפרויקט שמתחיל כבר עם איתור הקרקע וממשיך עם בניית אסטרטגיית תמחור אופטימלית ליזם. בשלב הבא אני בונה את הזהות המותגית, בניית האסטרטגיה השיווקית, ובניית אסטרטגיית תמחור לצרכן. ורק אז אני עוברת לבניית אטסטרגיית המכירה, תרגום אסטרטגיית המכירה לעזרי מכירה וליישום בשטח, בנייה וניהול של מערך הבקרה והמדידה. כל זאת על מנת ליצור חווית מכירה/קניה יחודית”.

נושא האדם והקשר לסביבה הוא ייחודי, תוכלי לפרט?
“פרויקט שיווק נדל״ן זה פרויקט שמכיל בתוכו משתנים רבים, ההתפתחות החברתית של הפרט לבין הסביבה התרבותית והפיזית. אנחנו רואים התחדשות עירונית לצד שימור מבנים. בפרויקט XITE שבינתיים כבר הפך
לסיפור הצלחה ואותו אני מסיימת לשווק בימים אלו, שימרנו את חזית המבנה. היו שתהו על הצורך, אך לי היה חשוב להדגיש, שהחזית משאירה את חותם העבר ומזכירה שאנחנו חלק מדבר גדול יותר. בתכנון צריך להתחשב ברצון האנשים ואמונתם, תוך התייחסות לא רק למגוריהם, אלא גם לצורכי עבודתם ושאר המשאלות שלהם לשיפור תנאי חייהם.
הקורונה, מלמדת אותנו בין היתר, לעצור ממירוץ החיים, וגם ליצור מרחב עבודה בסביבה הביתית. כך שאנחנו נדרשים לפתח מרחב בריא ומקדם ברמה האישית והמשפחתית.
בפרויקט XITE ניתנה מחשבה בתחום עוד בטרם ידענו על וירוס הקורונה ויצרנו פאטיו לשימוש הדיירים שלנו. מרחב ירוק, מזמין ומוגן, כך שבעצם הוא גם מרחב מאפשר נוסף.”

“מהי הצלחה? זהות ברורה, נחשקות המותג שלכם ותוצאות עסקיות טובות יותר ולאורך זמן”

מהי הצלחה לדעתך?
“בתהליכי פרסום ומיתוג בפרויקט נדל”ני, אפשר כמובן ללכת בדרך מפותלת ויקרה ואפשר אחרת. אני מאמינה שמיקוד אסטרטגי ובידול אמיתי, הינם המפתח להצלחה. מהי הצלחה? זהות ברורה, נחשקות המותג שלכם ותוצאות עסקיות טובות יותר ולאורך זמן. בניית תמהיל דיירים בעל אפיון דומה ושונה בו זמנית ליצירת קהילה בתוך קפסולת הבניין זה מבחינתי מדד להצלחה.”

מאיזה שלב עד איזה שלב את מלווה את הפרוייקט?
“אני שם לאורך כל התהליך! החל מהשלב שהפרויקט נמצא במצב גולמי של בור באדמה ועד לשלב הסופי שבו הפרוייקט מתאכלס. אני בוחרת לתאר את זה כתהליך של אסתטיקה מושלמת שבו באה לידי ביטוי התלות ההדדית של האדם בסביבתו.”

האם התכנון וההכנה הזו דורשים הכרות ספציפית והבנה של השטח?
“ברור שכן! אני משקיעה זמן רב בלימוד  השטח והבנת התהליכים באזור. כל מותג בזירה העסקית, זקוק לבידול ולמיצוב ברור. מטרת האסטרטגיה היא להבליט את היתרון של הפרויקט מול השוק, לחדד את המטרה השיווקית ולהיות הדרך המאחדת לכלל הפעילות. אני עוסקת בבניית אסטרטגיה שיווקית חזקה, המבוססת על למידת השטח, תובנות עסקיות, מידע גלוי וסמוי, ניהול מחקר ופעילות המתחרים. לדוגמא, פרויקט בגבעתיים נראה למראית עין כנוח לשיווק: המיקום מבוקש וההיצע לא ממש גדול. אבל זה רק למראית עין. גם פרויקט כזה חייב להשקיע במיתוג, בידול ובשיווק וגם אותו חייבים להפוך לנחשק. הפיכת פרויקט למותג נחשק מאפשרת ליזם לקבל פרמיה במחיר המכירה וגם תורמת והופכת את שם היזם למותג. ומבחינתי, לא פחות חשוב, הופכת את הרוכשים לגאים ומרוצים. הרי כולנו נשמח לגור בפרויקט ‘ממותג ונחשב’ עם שכנים טובים”.
במרכזי הערים רמת גן, גבעתיים ותל אביב צצים לאחרונה פרוייקטי בוטיק. איך את משתלבת במגמה הזו? “אופן העבודה שלי נותן מענה אידיאלי לשיווק פרוייקטי בוטיק במרכזי הערים, לרבות פרויקטי התחדשות עירונית. הגישה שלי והתכנון הייחודי בהתאמה אישית נותן מענה לצרכים הייחודיים של הפרויקטים והיזמים הפעילים בגזרה זו, אשר לרוב לא זוכים לליווי וייעוץ מקצועי.כך יוצא שישנם פרויקטים שאינם מממשים
את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם. המטרה היא לספק ליזמים בפרויקטים הללו מעטפת של שירותים עבור היזמים וגם עבור הרוכשים. תכנון וביצוע נכונים הם המניעים לפעולה, ואחראים על העברת המידע והסיפור ללקוחות הפוטנציאלים.
את זה אני הופכת לקריאייטיב מרגש ובולט יחד עם מעצבים, ממתגים, כלי הפרסום ואנשי טכנולוגיה מעולים – המביאים להנעה לפעולה”

בנוסך, נטע גם כותבת שירה, הקליקו כאן  לקריאה משיריה

צילום: טלי מלמד, Studio Tulip

 

»» »» »» »» »» »» »»


הכתבה פורסמה במגזין 75

למעבר למגזינים:

ל‘גבעתיים פלוס’הקליקו כאן

ל‘רמת גן פלוס’, הקליקו כאן 


אפריל 6, 2021

המסע הנוצץ של שיר

המסע הנוצץ של שיר שיר סלינסון תירוש הקימה את המותג ‘שי קולקשן’ המשלב באלגנטיות תכשיטי זהב עם יהלומים ואבני חן, כשלכל קולקצייה יש נושא עיצובי עם […]
אפריל 4, 2021

“בלט זו דרך חיים”

כוכבת! “בלט זו דרך חיים” הכירו את ענבלרינה – ענבל כהן לבית קם, רקדנית, מורה לבלט ואמנית ילדים ● בת למשפחה של רופאים ואקדמאים שהיכתה שורשים […]
מרץ 25, 2021

מנהל שיווק ביום ופרשן NBA בלילה

ראיון מנהל שיווק ביום ופרשן NBA בלילה ערן סורוקה הוא מנהל מחלקת השיווק והתוכן בחברת הבינה השיחתית CoCoHub  ופרשן ומגיש בשידורי ה-NBA של ערוץ הספורט  ● […]
מרץ 24, 2021

סיפורו של מספר הסיפורים

סיפורו של מספר הסיפורים איך הפך מרצה ומתנחל לשעבר מהשומרון ליזם עסקי, שמפיק ממשרדו במתחם הבורסה עשרות ספרי ביוגרפיה ומיזמים חברתיים. הכירו את יחזקאל פרנקל, האיש […]
מרץ 24, 2021

הדור הבא של המדע

הדור הבא של המדע גיא רוזנפרב תלמיד כתה י”ב מתיכון שמעון בן צבי זכה בפרס הצטיינות בגמר תחרות “מדענים ומפתחים צעירים בישראל 2021” גיא ייצג את […]
מרץ 24, 2021

סופרת. משוררת. מנחה. הסיפור המשפחתי של דליס אלאלוף-מימון

@יצירה סופרת. משוררת. מנחה. הסיפור המשפחתי של דליס אלאלוף-מימון נעמי לבנון-קשת צילום: יאיר בן־חיים שיתוף ב facebook שיתוף ב twitter שיתוף ב whatsapp שיתוף ב email המשוררת […]
מרץ 7, 2021

שירים בדיו שחורה – תערוכת ציורים של המשורר רוני סומק

שירים בדיו שחורה תערוכת ציורים של המשורר רוני סומק נעמי לבנון-קשת למי שצמא לתרבות ועדיין חושש מהתקהלויות – מומלץ בכל פה לא להתעצל ולנסוע למוזיאוני ראלי […]
פברואר 18, 2021

תקועה בדובאי אבל אופטימית

תקועה בדובאי אבל אופטימית הזמרת הנהדרת לימור פרי תושבת גבעתיים טסה לדובאי לשבוע. זה היה ב-24.1.21 והיא חשבה לנפוש קצת, ליהנות ולחזור הביתה. אבל תכניות לחוד […]
פברואר 13, 2021

משולש הזהב – מבחן הטעימות לפורים 2021

משולש הזהב מבחן הטעימות לפורים 2021 משנכנס אדר מרבין בשמחה ואין לתאר כמה שמחה עושות לי אזני המן… עם קרמל מלוח, לוטוס או חלבה, אגוזים או […]
ינואר 21, 2021

“האמנות שלי היא ליצור אמנים חדשים”

זרקאור “האמנות שלי היא ליצור אמנים חדשים” ראיון עם האמן והפסל אלכסנדר צ’רקוב הילה כהן צילום: איציק רובין שיתוף ב facebook שיתוף ב twitter שיתוף ב […]
ינואר 12, 2021

“אני חיה, נושמת וחולמת את העבודה שלי” דניאל רוט אבנרי אשת החדשות

 “אני חיה, נושמת וחולמת את העבודה שלי” דניאל רוט אבנרי (34) היא אשת חדשות. כתבת ועורכת בכירה בעיתון “ישראל היום”, כתבת לענייני מפלגות ומגישת שידורי אולפן […]
ינואר 6, 2021

“גבעתיים תעבור שינוי והתחדשות” שרית צולשין מהנדסת העיר גבעתיים

גבעתיים תעבור שינוי והתחדשות “תכנית המתאר של העיר מקנה בהירות תכנונית ויש בה כדי לדאוג בראיה כוללנית לכלל התושבים” ראיון עם שרית צולשין מהנדסת העיר גבעתיים […]
ינואר 4, 2021

אני מאושרת כל פעם מחדש כשאני מצליחה לעשות חיבור בין הלקוחות לבין הנכסים והסביבה המתאימה להם

״אני מאושרת כל פעם מחדש כשאני מצליחה לעשות חיבור בין הלקוחות לבין הנכסים והסביבה המתאימה להם״ שיחה אישית עם נטע עדני שמאמינה באנשים, בעלת חברת “בר […]
ינואר 4, 2021

כיצד הפכה גבעתיים לעיר הכי מבוקשת

כיצד הפכה גבעתיים לעיר הכי מבוקשת בשנים האחרונות נשבר המחסום והעיר שנחשבה למנומנמת הפכה לצעירה ותוססת. אנשי הברנז’ה והתקשורת שעברו להתגורר בה בגלל משכנו של ערוץ […]
ינואר 4, 2021

ממריאה על כנפי הדמיון

ממריאה על כנפי הדמיון עדי הררי – יוצרת, כותבת ושחקנית ומנהלת אירועים בספארי תעצמו עיניים ותדמיינו שהייתם יכולים לעוף לכל מקום שתבחרו. מקום שאתה אוהבים ושיעלה […]
ינואר 3, 2021

“התקבלתי לטלוויזיה וחיי השתנו מהקצה אל הקצה” מריה גורביץ – בובה של אמנית

מריה עם בובות מהתוכנית ” מפלצות קטנות” ברשת 13 “התקבלתי לטלוויזיה וחיי השתנו מהקצה אל הקצה” מריה גורביץ – בובה של אמנית נעמי לבנון-קשת בבנין צנוע […]
דצמבר 12, 2020

סער 6 אח”י מגן הגיעה לישראל

סער 6 אח”י מגן הגיעה לישראל בזרוע הים חוגגים את הגעתה של אח”י מגן הגעת ספינת הסער 6 אח”י מגן, אחרי מסע בים של 8,000 ק”מ […]
נובמבר 27, 2020

חנוכה 2020 סופ-סופ-סופגניות

»» »» »» »» »» »» »»     למעבר למגזינים: ל‘גבעתיים פלוס’, הקליקו כאן ל‘רמת גן פלוס’, הקליקו כאן   


Wisite

בניית אתרים לעסקים
Wisite - Wise Site. Wise Choice.

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!


רחוב ז'בוטינסקי 7 (מגדל משה אביב) קומה 53.

טלפון : 03-5188886 |  פקס : 03-5188887 | מייל : office@dineymishpaha.co.il

 www.dineymishpaha.co.il/


 

דילוג לתוכן