
הטנדר סאנגיונג מוסו, חוזר לישראל מחודש ומהודר. מדובר על רכב פיק-אפ 4X4 גדול עם ארגז פתוח ויכולות שטח: הבסיס ושאר המכלולים מגיעים מהרקסטון.
מימדי הרכב נדיבים: אורך 4,504 מ"מ, רוחב 1,950 מ"מ, גובה 1,855 מ"מ, בסיס גלגלים 3,210 מ"מ וארגז פתוח באורך 1,610 מ"מ, רוחב 1,570 מ"מ וגובה דופן של 570 מ"מ.
המוסו מונע במנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר, e-XDi 220, המפיק הספק מרבי של 202 כ"ס ומומנט מרבי של 45 קג"מ, ומצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים המיוצרת על ידי AISIN היפנית .
המוסו החדש מצויד בהנעה לכל הגלגלים, ההספק מועבר באופן קבוע לגלגלים האחוריים, וניתן לשלב את ההנעה לגלגלים הקדמיים באופן אלקטרוני, עם בחירה בין יחס העברה גבוה או נמוך, בהתאם לתנאי השטח.
בנוסף, המוסו כולל כסטנדרט נעילת דיפרנציאל אחורי אוט'. הוא מבוסס על שלדת סולם עם כושר גרירה מקסימלי של 3,000 ק"ג.
המוסו כולל גם מערכת בקרת נגרר חדשה (TSC) המשפרת את יציבות הנהיגה על ידי איתור וייצוב אוטומטי של תנועות סבסוב ונדנוד של הנגרר המחובר לרכב.
מחירים:
מוסו טורבו דיזל 2.2 ל' 4X4 EX – 260,000 ש"ח
מוסו טורבו דיזל 2.2 ל' 4X4 פרימיום – 280,000 ש"ח
בעקבות המצב שמביא לדחיות במועדי הבחינות קוראים מנהלי בתי הספר והמורים לבטל כליל את בחינות הבגרות שנותרו, ולהמיר אותן בציוני ההגשה הפנימיים, שיחשבו כציון הסופי.
הלינה במקלטים הציבוריים אפשרית
כחלק מההיערכות לשעות הלילה, ולרווחת התושבים המתקשים להתנייד אל המקלט הקרוב
עיריית גבעתיים פותחת שמרטפיה לילדי וילדות העובדים החיוניים על מנת למצוא פתרונות להורים שבשירות הביטחון והרפואה
במקום שהרכבת תהיה תת קרקעית ותוכל ליסוע מהר ובאין מפריע, חופרים בשביל שהרכבים יסעו בתת קרקע
המופע התקיים השנה במסגרת שבוע הוקרה ייעודי למשרתי ומשרתות המילואים ובני משפחותיהם – תושבי העיר.
הקמת התחנה החדשה תשפר את יציבות ואמינות מערכת החשמל באזור גבעתיים, דרום רמת גן ומזרח תל אביב
KGM (סאנגיונג לשעבר) מחדש את השיווק בישראל של דגם ה-Torres. מנוע 1.5 טורבו עם מומנט של 28.5 קג"מ והספק מרבי של 163 כ"ס
המסגרות בהן ישתלבו בני הנוער ממוקמות בכל רחבי הארץ וביניהן ניתן למצוא את 'בני המושבים', 'הנוער העובד והלומד', 'אחריי', 'מעשה' ועוד
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!