
הטנדר סאנגיונג מוסו, חוזר לישראל מחודש ומהודר. מדובר על רכב פיק-אפ 4X4 גדול עם ארגז פתוח ויכולות שטח: הבסיס ושאר המכלולים מגיעים מהרקסטון.
מימדי הרכב נדיבים: אורך 4,504 מ"מ, רוחב 1,950 מ"מ, גובה 1,855 מ"מ, בסיס גלגלים 3,210 מ"מ וארגז פתוח באורך 1,610 מ"מ, רוחב 1,570 מ"מ וגובה דופן של 570 מ"מ.
המוסו מונע במנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר, e-XDi 220, המפיק הספק מרבי של 202 כ"ס ומומנט מרבי של 45 קג"מ, ומצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים המיוצרת על ידי AISIN היפנית .
המוסו החדש מצויד בהנעה לכל הגלגלים, ההספק מועבר באופן קבוע לגלגלים האחוריים, וניתן לשלב את ההנעה לגלגלים הקדמיים באופן אלקטרוני, עם בחירה בין יחס העברה גבוה או נמוך, בהתאם לתנאי השטח.
בנוסף, המוסו כולל כסטנדרט נעילת דיפרנציאל אחורי אוט'. הוא מבוסס על שלדת סולם עם כושר גרירה מקסימלי של 3,000 ק"ג.
המוסו כולל גם מערכת בקרת נגרר חדשה (TSC) המשפרת את יציבות הנהיגה על ידי איתור וייצוב אוטומטי של תנועות סבסוב ונדנוד של הנגרר המחובר לרכב.
מחירים:
מוסו טורבו דיזל 2.2 ל' 4X4 EX – 260,000 ש"ח
מוסו טורבו דיזל 2.2 ל' 4X4 פרימיום – 280,000 ש"ח
בחצי השנה האחרונה שוק הרכב העולמי מתנתק מהבנזין – ולאט לאט גם מהמוכר. רום אלוף
כאשר בעלי דירות בוחרים לוותר על ליווי מקצועי – הם לא תמיד מבינים את המחיר האמיתי של ההחלטה
דני קוניק, אביהם של רן וגיא קוניק, הלך הלילה (חמישי) לעולמו והוא בן 84
184,396 רכבים נמסרו בין ינואר ליולי 2025 אבל האם כולם באמת נמכרו ללקוחות?
מהאדם שכולם הכירו בכניסה – ועד מחיאות הכפיים בטקסים: סיפורו של אדם אהוב – מנצור
שוק הרכב הישראלי מתמודד בימים אלה עם תקופה מאתגרת, על רקע עודפי מלאי משמעותיים
כמדי קיץ מקיימים שבטי הצופים בגבעתיים, שצ״ג ודור, את המחנות ביער מגינים
רן קוניק, ראש העירייה ״מנהיגות חינוכית איכותית היא הבסיס להצלחת התלמידים והתלמידות שלנו"
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!