![](https://givatayimplus.co.il/wp-content/uploads/2024/07/אירוע-מילואימנקים-בעזריאלי-גבעתיים-שחר-טביב-מנכל-עזריאל-גבעתיים-טל-גזית-ראש-מנהלת-קהילתיים-סיגל-שפיץ-טולדנו-סגנית-ראש-העירייה-קרדיט-יחצ.jpg)
הקרנות פרטיות למילואימנקים בקולנוע רב חן בקניון עזריאלי גבעתיים
הקרנות פרטיות למילואימנקים בקולנוע רב חן בקניון עזריאלי גבעתיים לסרטים "מזל חתולה" והסרט " תיבת נוח". האירוע היה בשיתוף פעולה של הקניון ועיריית גבעתיים
את האקליפס קרוס פגשתי בפעם הקודמת בנובמבר 2019.
מים רבים זרמו מאז באוקיינוס שבין יפן לישראל, ומה כבר יכולה היה להשתנות? שאלתי את עצמי.
והנה, אך לפני כשלושה שבועות הושק בישראל האקליפס המעודכן אחרי שעבר מתיחת פנים מתחייבת.
האם הדגם הקודם היה רע?
כנראה שלא, אבל עקב רוחות הקידמה יש צורך בעדכונים מתחייבים.
המנוע, נשאר ליטר וחצי טורבו, אבל הספקו הצטמק ב-11 כ"ס, אם כי המומנט נשאר כשהיה.
אני לא מבין גדול בתחום אבל אני מניח כי בסוף זה מתורגם לצריכת בנזין טובה יותר.
בפעם הקודמת עם האקליפס, התייחסתי אל הקורה העיצובית שחצתה את החלון האחורי לשתי יחידות, ותמהתי שם על מה ואיך, והנה, כבר בחניון היבואן אורו עיני.
היפנים קראו מה שכתבתי, והפנימו.
ואותה קורה עיצובית (ומעצבנת), הורדה מהמדף.
תרתי משמע.
סחתיין עלי, ועליהם.
עכשיו אפשר להתחיל.
עם יצרן רב מוניטין כמו מיצובישי אפשר לדעת מראש שלא יהיו הפתעות, מהסוג שיבאס אותך.
הרכב בנוי למופת, הכל מהודק ומחובר כמו שצריך, החומרים הם מהסוג שיחזיק הרבה זמן, ורכב בתצורת SUV הפופולארית, יהיה מן הסתם חביב המשפחות הצעירות, שצריכות רכב גמיש לכל צורך, נוח חזק מרווח ואמין.
מאד מפתיע כי טרם הגיעו מהצד הזה של העולם, דגמים מקבילים מונעי חשמל או משולבי חשמל, וכאשר אלו יעשו עליה, מן הסתם תהיה סיבה למסיבה.
לאקליפס חמש רמות גימור, ההבדלים בין הרמות די מינוריים ונוגעים בעיקר לקוסמטיקה כללית. (ריפודים, גג שמש וכו'), ואני קיבלתי את גרסת הפנורמיק, השלישית בדירוג.
העולם נמצא כיום במצוקת רכבים כללית, אבל מי שיזמין את האקליפס מובטחת לו הספקה מהירה ממלאי קיים, או מזה הנמצא כבר בדרכו.
בינתיים אני עומד בחניה האפלה ומנסה לבחון מה השתנה, ומה התחדש.
לא שאני זוכר כל פרט ופרט, אבל אני תמיד מחפש את "המשהו" המיוחד שיפתיע אותי.
יש מכוניות שמעלות לי רגע של שמחה, וזה יכול להיות דבר טריוויאלי כמו אפליקציית ווייז שכבר מותקנת על מסך המולטימדיה (ולא דרך אנדרואיד אוטו), או מסך לתצוגה עילית (קיים רק ברמת הגימור הבכירה), כלומר משהו אחר שייתן ערך מוסף.
וכך לשמחתי, לאחר רגע ההתנעה עלו כל האפליקציות על המסך, ויש כאן לא מעט, ולמען האמת, בסוף שבוע אחד לא הספקתי לבחון את מרביתן, אבל, בניהן הסתתרה אחת שדווקא משמעותית בעיני מאד, בגלל סוג הפעילות הצפוי לבעלים של האקליפס.
עמוד ענן.
אומנם האפליקציה מיועדת בעיקר לרכבי שטח, אבל משפחות שיצאו לפיקניק עם חברים בשמורות טבע ושבילי עפר ישמחו למצוא בה שימוש, אם כבר לוקחים את המשפחה לטייל, טוב שיש חבר שיודע לכוון בדיוק לאן.
בשישי בבוקר כיוונתי את האקליפס אל מעיין בית הקשתות.
היינו שם בדיוק לפני שנה עם רכב בעל יכולות שטח גבוהות יותר, וידענו שלא נזדקק להן, שביל עפר נוח יורד מהכביש בין מטעי עצי השקד בלבלובם, ובין שדות חיטה גבוהה לפני הבשלה.
החורף הגשום, שלא בטוח בכלל אם אמר כבר את המילה האחרונה, מילא את מי המעיינות, ובית הקשתות שהיה יבש במרץ הקודם, מלא עכשיו מים זורמים, ואלו שטבלו בהם אמרו שגם מאד קרים.
לא ברור למה המבנה שהוקם עוד בימי הרומאים שימש – האם לבריכת אגירה, מפעל כלשהו או סתם בתור בריכת שחיה וסוג של קאנטרי קלאב.
מי שמגיע הנה עם רכב שטח יכול להמשיך ולשוטט במעלה הגבעה, בשבילים מגניבים, שבחלקם מחייבים עבירות בינונית עד קשה, אבל אנחנו מטיילים רגועים, באנו לטייל ללא סיכונים וסיבוכים.
יצאנו מבית חורון, ופנינו אל כביש 1 העולה לירושלים.
הפעלתי את בקרת השיוט והאקליפס השתלב בתנועה הזורמת שומר על נתיב ההתקדמות בדייקנות.
בפנייה למוצא ירדנו מהכביש המהיר לכיוון מושב בית זית.
פעם ניתן היה להשאיר כאן את הרכב, ולרדת בשביל ארוך אל מאגר בית זית, כיום המקום הפך לאתר בנייה עצום של כביש חדש ומנהרות שנחצבו בהר, לכן העדפתי להיכנס אל תוך המושב, ולמרות שכתוב על שלט כי אין מעבר אל המאגר, מתברר כי יש יותר מדרך אחת שמובילה לשם.
הווייז מתעקש להוביל אל קצה המושב, שם כביש האספלט מסתיים בדרך עפר, ולא האקליפס יהיה זה שיתרגש מהאתגר להמשיך.
בכל מקרה, מגיעים לרחבה, בה משאירים את הרכב, ופוסעים על שביל אספלט צר, המיועד למטיילים.
יפה כאן ומאד ציורי. ברקע על ההר ממול, מנצנץ ראשה של הכנסייה הרוסית המוזהבת בעין כרם הסמוכה, ומסביב הערוץ וכל הצמחייה הירוקה, מקנה לאזור פסטורליות של מדינה אירופאית שלווה.
המאגר, שאוגר מי גשמים, מלא בעונה זו של השנה, וסכר גדול בקצהו עוצר את מרבית הזרימה.
משפחות רבות מגיעות לכאן ליהנות מהשלווה.
מכאן יצאנו אל כביש 386 שהינו כביש פתלתל צר וכיפי, אהוד מאד על רוכבי האופנועים. צריך לנהוג כאן בזהירות ובמתינות.
את העליות והסיבובים בכביש, האקליפס גמע בקלילות, לא נזקק לאוויר כדי לדלג בין שמונת הילוכיו הווירטואליים (בגיר רציף אין למעשה הילוכים), ואת חלל תא הנוסעים מילאו צלילי מוזיקה שבקעו מרמקולים מצוינים שהפיקו סאונד איכותי צלול ונקי.
ארבעה גברים ושתי נשים יכולים להעיד כי 600 ק"מ שעברו במשותף במחיצתו של היפני המחודש במהלך סוף השבוע , היו להם נעימים ביותר, ולא משנה לאן נסעו, ואיך.
האקליפס קרוס, כמצופה הוא מוביל נוסעים רך ונוח. מרווח ואיכותי,
את הצמא שלו הוא הרווה בליטר בנזין עבור כל 12.3 ק"מ, וכל זאת ללא פשרות כלשהן שיעיבו על ההנאה.
מיצובישי תמיד היה שם של רכבים אמינים טובים וכאלו ששווים את מחירם.
וכך אפשר למצוא את האקליפס בטווח המחירים שנע בין 157,021- 188,307 ₪.
מבחן הדרך
מיצובישי אקליפס קרוס פנורמיק
מנוע 1.5 ל'.
הספק: 152 כ"ס
מומנט: 25.4 קג"מ.
צריכת דלק במבחן 1:12.3 ק"מ\ל'
מחיר (רכב המבחן) 173,307 ₪.
היו מעודכנים וקבלו את הכתבות והטורים הכי מעניינים
החדשות והחידושים, הכתבות והטורים הכי מעניינים
הקרנות פרטיות למילואימנקים בקולנוע רב חן בקניון עזריאלי גבעתיים לסרטים "מזל חתולה" והסרט " תיבת נוח". האירוע היה בשיתוף פעולה של הקניון ועיריית גבעתיים
למידה חוץ כיתתית, חשיפה לענפי ספורט מגוונים וחינוך לאורח חיים בריא
מגזין 121 גרסת דפדוף אינטראקטיבית הקליקו על המודעות שבמגזין למידע רלבנטי נוסף חזרה לאתר המגזינים ספריית המגזינים עשו מנוי למגזין 'גבעתיים פלוס', בכל גיליון כתבות וטורים מעניינים ומעמיקים אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום! עשו מנוי
דרור דבאח הוא מנכ"ל 'יעד' החברה לפיתוח גבעתיים המסכם בימים אלו חמש שנות כהונה ● מהנדס אזרחי ובעל תואר שני במנהל עסקים הרואה בעשייה הציבורית שליחות ● נשוי ואב לשלושה, מתגורר ביבנה
למידה חוץ כיתתית, חשיפה לענפי ספורט מגוונים וחינוך לאורח חיים בריא
פרימיום במידות אקסטרה לארג'. נהיגת מבחן במאזדה CX90
מה הסבירות לביצוע התחדשות עירונית בבניין שלכם, ואיך תבטיחו את חזרתכם לדירה החדשה עם סיום העבודות? כך תוכלו לדעת
ביוגרפיה של עיר מרכזית, תוססת ומעניינת כמו תל אביב, היא בהחלט משימה מורכבת. "תל־אביב היא באמת עיר הפלאות של ארץ ישראל" הכריז הרברט סמואל, בנאום הפרידה שלו מהעיר במחצית 1925.
שתי נקודות מרכזיות עולות לאחרונה בכל שיחת סלון – האם זה הזמן לבצע עסקת נדל"ן? והאם הריבית צפויה לעלות?
הגיע הקיץ, חם כל כך בחוץ ומצב הרוח ירוד. אספתי עבורכם מספר מנות חדשות שיספקו לכם רגעים טעימים במיוחד,
בר פנזור
ליאור רותם-גורדון מאמינה בחוכמת הקהילה ● היזמת של הקמת ארגון 'היברידיות' יחד עם שותפתה לי-אור סלע ושותפה ל"בונות אלטרנטיבה" בעיר ● נבחרה כאחת מחמש נשות השנה של גבעתיים
איך הפכו כל הרעיונות של 22 תלמידי כתה ה' במרכז המחוננים והמצטיינים סחל"ב בגבעתיים לספר אחד משותף ומרתק 'אסקייפ – התעלומה במבנה הקסום'
השילוב של יצרן אמין עם מוניטין של מובילים טכנולוגים, יחד עם הפופולריות של הרכב חשמלי, בנוסף למיתוג הנכון, סייעו לטסלה להגדיל את הביקוש הגבוה ממילא, והתוצאה: מודל Y היה דגם הרכב הנמכר ביותר בעולם בשנת 2023
איה כהן אבישר קשרה את הסיפור שכתבה בעשיה של אור-לי, במשפחה המיוחדת שלהם, בנסיבות נפילתו של עומרי וזכתה בפרס הראשון בתחרות, ארבעה כרטיסים לפסטיבל הסרטים בקאן, 'הכל כלול'.
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!