שיחה אישית עם נטע עדני שמאמינה באנשים,
בעלת חברת “בר קיימא – נכסים.אנשים.סביבה”
רום אלוף
נטע עדני נתפסת בעיני רבים כאוטוריטה בתחום השיווק בזכות הניסיון והידע הרבים שצברה במהלך שנות עיסוקה בתחום הנדל”ן ובחברות ליעוץ ארגוני בתחום הנדסת תעשיה וניהול. נטע מביאה עימה שילוב של מקצוענות עם אנושיות ויכולת אמיתית להבין אנשים ולגעת בהם.
המוטו שלה הוא חיבור בין אנשים – ״אני מאושרת כל פעם מחדש כשאני מצליחה לעשות חיבור בין הלקוחות לבין הנכסים והסביבה המתאימה להם״ היא אומרת בסיפוק. בזמנה הפנוי היא מתנדבת עם בני נוער ומשמשת כרכזת איזור בפרויקט ׳צהלה למען הנוער׳ (אלומה), היא מתנדבת במעגל נשים ישראל ובעבר אף שימשה כדוברת הארגון. “WIN WIN” זה הבסיס שלי להתקדמות. חשוב לי שאנשים יהיו מרוצים מההחלטות שלהם. וזה כמובן דורש ממני חדשנות, חשיבה שיווקית יצירתית תוך שימוש בטכנולוגיות החדשות המאפשרות פיתוח של כלים יעילים יותר מאי פעם” היא מוסיפה בחיוך. “אחד הדברים האהובים עלי, זה ללכת לאיבוד במרחב העירוני. זה נכון בעיר שבה אני גרה ת״א, בעיר שבה גדלתי רמת גן, ובערים נוספות. לכל עיר יש אופי והתרחשות אחרת, יחד עם זאת האנשים עושים אותה בעיקר לשונה וייחודית. וכך בדיוק אני רואה את הבניין הקיים, שבתכנון נכון יותאם לאנשים. החיבור של אנשים, נכסים וסביבה התואמת לצרכים שלהם זו האהבה שלי. אנשים הם מרתקים ואני בצורה אישית יודעת להעביר אותם ממתעניינים ללקוחות מוחשיים”.
מהו מודל השיווק שפיתחת?
“אני מאמינה שאני עובדת במודל ייחודי לבניית מותגי נדל”ן מנצחים. המטרה היא לייחד ולבדל את הפרויקט ולמקסם את התשואה ליזם ולדיירים.
הכל מתחיל בפיתוח החזון הנדל”ני לפרויקט שמתחיל כבר עם איתור הקרקע וממשיך עם בניית אסטרטגיית תמחור אופטימלית ליזם. בשלב הבא אני בונה את הזהות המותגית, בניית האסטרטגיה השיווקית, ובניית אסטרטגיית תמחור לצרכן. ורק אז אני עוברת לבניית אטסטרגיית המכירה, תרגום אסטרטגיית המכירה לעזרי מכירה וליישום בשטח, בנייה וניהול של מערך הבקרה והמדידה. כל זאת על מנת ליצור חווית מכירה/קניה יחודית”.
נושא האדם והקשר לסביבה הוא ייחודי, תוכלי לפרט?
“פרויקט שיווק נדל״ן זה פרויקט שמכיל בתוכו משתנים רבים, ההתפתחות החברתית של הפרט לבין הסביבה התרבותית והפיזית. אנחנו רואים התחדשות עירונית לצד שימור מבנים. בפרויקט XITE שבינתיים כבר הפך לסיפור הצלחה ואותו אני מסיימת לשווק בימים אלו, שימרנו את חזית המבנה. היו שתהו על הצורך, אך לי היה חשוב להדגיש, שהחזית משאירה את חותם העבר ומזכירה שאנחנו חלק מדבר גדול יותר. בתכנון צריך להתחשב ברצון האנשים ואמונתם, תוך התייחסות לא רק למגוריהם, אלא גם לצורכי עבודתם ושאר המשאלות שלהם לשיפור תנאי חייהם. הקורונה, מלמדת אותנו בין היתר, לעצור ממירוץ החיים, וגם ליצור מרחב עבודה בסביבה הביתית. כך שאנחנו נדרשים לפתח מרחב בריא ומקדם ברמה האישית והמשפחתית. בפרויקט XITE ניתנה מחשבה בתחום עוד בטרם ידענו על וירוס הקורונה ויצרנו פאטיו לשימוש הדיירים שלנו. מרחב ירוק, מזמין ומוגן, כך שבעצם הוא גם מרחב מאפשר נוסף.”
מהי הצלחה לדעתך?
“בתהליכי פרסום ומיתוג בפרויקט נדל”ני, אפשר כמובן ללכת בדרך מפותלת ויקרה ואפשר אחרת. אני מאמינה שמיקוד אסטרטגי ובידול אמיתי, הינם המפתח להצלחה. מהי הצלחה? זהות ברורה, נחשקות המותג שלכם ותוצאות עסקיות טובות יותר ולאורך זמן. בניית תמהיל דיירים בעל אפיון דומה ושונה בו זמנית ליצירת קהילה בתוך קפסולת הבניין זה מבחינתי מדד להצלחה.”
מאיזה שלב עד איזה שלב את מלווה את הפרוייקט?
“אני שם לאורך כל התהליך! החל מהשלב שהפרויקט נמצא במצב גולמי של בור באדמה ועד לשלב הסופי שבו הפרוייקט מתאכלס. אני בוחרת לתאר את זה כתהליך של אסתטיקה מושלמת שבו באה לידי ביטוי התלות ההדדית של האדם בסביבתו.”
האם התכנון וההכנה הזו דורשים הכרות ספציפית והבנה של השטח?
“ברור שכן! אני משקיעה זמן רב בלימוד השטח והבנת התהליכים באזור. כל מותג בזירה העסקית, זקוק לבידול ולמיצוב ברור. מטרת האסטרטגיה היא להבליט את היתרון של הפרויקט מול השוק, לחדד את המטרה השיווקית ולהיות הדרך המאחדת לכלל הפעילות. אני עוסקת בבניית אסטרטגיה שיווקית חזקה, המבוססת על למידת השטח, תובנות עסקיות, מידע גלוי וסמוי, ניהול מחקר ופעילות המתחרים. לדוגמא, פרויקט בגבעתיים נראה למראית עין כנוח לשיווק: המיקום מבוקש וההיצע לא ממש גדול. אבל זה רק למראית עין. גם פרויקט כזה חייב להשקיע במיתוג, בידול ובשיווק וגם אותו חייבים להפוך לנחשק. הפיכת פרויקט למותג נחשק מאפשרת ליזם לקבל פרמיה במחיר המכירה וגם תורמת והופכת את שם היזם למותג. ומבחינתי, לא פחות חשוב, הופכת את הרוכשים לגאים ומרוצים. הרי כולנו נשמח לגור בפרויקט ‘ממותג ונחשב’ עם שכנים טובים”. במרכזי הערים רמת גן, גבעתיים ותל אביב צצים לאחרונה פרוייקטי בוטיק. איך את משתלבת במגמה הזו? “אופן העבודה שלי נותן מענה אידיאלי לשיווק פרוייקטי בוטיק במרכזי הערים, לרבות פרויקטי התחדשות עירונית. הגישה שלי והתכנון הייחודי בהתאמה אישית נותן מענה לצרכים הייחודיים של הפרויקטים והיזמים הפעילים בגזרה זו, אשר לרוב לא זוכים לליווי וייעוץ מקצועי.כך יוצא שישנם פרויקטים שאינם מממשים את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם. המטרה היא לספק ליזמים בפרויקטים הללו מעטפת של שירותים עבור היזמים וגם עבור הרוכשים. תכנון וביצוע נכונים הם המניעים לפעולה, ואחראים על העברת המידע והסיפור ללקוחות הפוטנציאלים. את זה אני הופכת לקריאייטיב מרגש ובולט יחד עם מעצבים, ממתגים, כלי הפרסום ואנשי טכנולוגיה מעולים – המביאים להנעה לפעולה”
בנוסך, נטע גם כותבת שירה, הקליקו כאן לקריאה משיריה
צילום: טלי מלמד, Studio Tulip
שיכון 'קופת חולים' בגבעתיים הוא אחת השכונות הייחודיות בגבעתיים, המספרת את סיפורה של 'עיר הפועלים'. שכונה היא 'קיבוץ בעיר'
ניסן, אשר כזכור נמצא כאן לא מעט זמן, ומגיע ממשפחה טובה ומכובדת, וארץ שיצא מוניטין מצוין לתוצריה, לא זוכה כאן לעדנה מתפרצת.
"הסוד הקטן של הכדורסל הישראלי: כשיענקלה רוזן שיתף פעולה עם אריק איינשטיין בהפועל תל אביב לפני שהפך לאגדה"
סדרת כתבות שתחשוף את הסודות, הסוגיות והפרטים הנסתרים בהצעות ובהסכמים
חדשות העיר גבעתיים פלוס צוות עיריית גבעתיים מקבל את אות הנשיא שנה שלישית ברציפות: גבעתיים במקום הראשון במדד הגאווה הארצי מדד הגאווה מפורסם מדי שנה על ידי האגודה למען הלהט"ב מערכת Gplus שתפו עיריית גבעתיים
רמת גן פלוס 132, גיליון עם יענקלה רוזן ואריק איינשטיין, אבי זילברמן שהיה חבר אמיתי ומנטור לכל מי שהכירו ה'הסחלבטיס' -הספר של תלמידי סחל"ב
גיליון שבועות מציג שני פרופילים
מרגשים מעולם הספורט המקומי.
יענקלה רוזן, שממשיך
לחיות ולנשום כדורסל בכל רגע.
במקביל, אנו מתאבלים על אבי
זילברמן שנפטר בטרם עת. אבי
היה יותר מאיש מקצוע מוערך –
הוא היה חבר אמיתי ומנטור לכל
מי שהכיר אותו, ותרומתו לקהילת
הספורט תיזכר לעד.
אני שמחה
במיוחד להציג את 'הסחלבטיס' –
ספר הביכורים של תלמידי קורס
הכתיבה במרכז המחוננים סחל"ב
שיוצא לאור לכבוד חודש הקריאה.
בתקווה להחזרת כל החטופים
עכשיו!
המכונית החדשה מחדשת את שושלת כלי הרכב הספורטיביים והפתוחים של מותג MG הבריטי שנרכש ע"י הסינים ב-2005
תלמידי שכבת ה' בסחלב משיקים ספר פנטזיה ימי עוצר נשימה
גבעתיים תציין את חודש הגאווה תחת הכותרת: "כל גווני האהבה", כותרת אשר מביעה המחויבות העירונית לערכי השוויון, הסובלנות וקבלת האחר.
חג שבועות בפתח, והקונדיטוריות ברחבי הארץ לובשות גבינה. יצאנו לבדוק את הקולקציות החדשות לחג – וחזרנו עם בטן מלאה ולב שמח
מדד ההון האנושי של משרד הפנים בודק את תפקודן של הרשויות המקומיות במספר תחומים חיוניים
בעקבות בקשה לאישור תובענה ייצוגית בטענה לקיומה של תקלה סדרתית ברכבי הדיזל במערכת שנועדה להפחית את זיהום האוויר
האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעתיים השיק תוכנית חדשנית וייחודית – "פורשים בשיא" – תוכנית המיועדת לתושבים בתקופת הפרישה מהעבודה ואחריה
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!