כשעולם הנדל”ן והתרבות נפגשים
אופטימיות בימי הקורונה היא המסר שצובע את פרויקט Gallery240
שנת הקורונה זעזעה את קהילות העולם וחיברה את העולם למציאות אחרת. בתקופה כזאת ובימים שהמציאות מטלטלת פעם אחר פעם, הפתרונות היצירתיים מתחילים להגיע:
בתאריך 4.1.2121 תעלה התערוכה Gallery240 – אופטימיות בימי הקורונה הוא המסר שצובע את הפרויקט.
פרויקט Gallery 240, הוא הפרויקט הראשון בישראל שהוקם על מנת לשפר ולרומם את מצב הרוח של עוברי האורח בימים אלה. הפרויקט הוקם ע”י חברת היזמות והבניה “גרופית” וסוכנות הפרסום “סו מדיה” ומטרת העל היא להעביר את רשימת הערכים ואת גולת הכותרת המרכזית – “אופטימיות בימי הקורונה”.
במסגרת הפרויקט, נבחרו 24 אמנים אשר איירו, ציירו ועיצבו את עולמם במסגרת תערוכת רחוב המתנוססת על גבי שלטי ענק שמיועדים לכסות את חזיתו של בניין ברחוב הרא"ה 240 ברמת גן
רגע לפני הריסתו ובניית בניין מגורים חדש במקומו.
Gallery240 הינה תערוכה יוצאת דופן ומיוחדת במינה המציגה את כל המוטיביים החיוביים של ימי הקורונה ומביאה את התמזגותו של עולם הנדל”ן לעולם התרבות.
המיזם שמביא איתו ארסנל מסרים חיוביים מעולמם האישי של האמנים המשתתפים משקף את האור האופטימי במטרה להאיר את היום של עוברי האורח ולייצר תחושת שייכות קהילתית באמצעות שיטות אומנותיות שונות שבעזרתן האמנים השתמשו ליצירת הפרויקט.
החיבור בין חברת היזמות והבניה הותיקה גרופית לסוכנות הפרסום סו מדיה מגיע דווקא מהדור הבא ויזמי הפרויקט – הדור השלישי של חברת היזמות והבניה גרופית, הדר רחלבסקי מנהלת השיווק בחברה ושי ירמיהו, מנכ"ל סוכנות הפרסום "סו מדיה" אשר מביאים לשולחן דוגמא לשת"פ נועז שמפגיש בין נדל"ן, תרבות ודיגיטל.