אתחיל בווידוי קטן. בעברי היו בבעלותי שני דגמים של קיה ספורטאז', עם מנוע שני ליטר חזק, ומאד אהבתי לנסוע בהם, ועל כן הגעתי למבחן הזה משוחד, סקרן, פתוח לאבחנות ובחינות, ועם ידע אישי וניסיון.
בבוקרו של יום חיכו לי בבית היבואן, ומסרו לידי את המפתח של קיה ספורטאז' ברמת גימור Premium הכולל מנועי בנזין ודיזל.
הגרסאות המעניינות והעדכניות יותר של הרכב עם מנועים היברידים ופלאג אין יגיעו בהמשך השנה, ויקבלו סקירה נפרדת.
הדגם החדש, שהוא חמישי במניין הדורות, ממשיך את המסורת, ומתעדכן בהתאם לרוח הזמן.
המנוע הישן קיבל עוד שלושה סוסים לכוחו, אך המומנט נשאר כשהיה ועומד על 27 קג"מ.
