לוחצים וטסים
כאמור, הלקוח יכול לבחור מתוך 28 שילובי הצבעים העליזים שעושים לחתולה הזאת טוב, ורכב המבחן שמגיע בטורקיז באור השמש, וכחול בערב, עם גג לבן הוא אחד היותר יפים.
גם פנים הרכב מגיע באותו שילוב מרהיב שעושה שמחה בלב בכל כניסה לרכב.
מישהו אמר סיני?
כמו ברכבים יקרים יותר גם כאן אין כפתור התנעה וכיבוי.
מרגע שנפתחת הדלת כל שנשאר הוא ללחוץ על דוושת הבלם, לסובב את חוגת מצבי הנסיעה, קדימה (או אחורה), ולצאת לדרך.
החתולה מתגלה כנוחה גמישה וקלילה כבר במטרים הראשונים של התנועה העירונית, ומשתלבת בצורה חלקה בזרימה. התאוצה מהירה וחלקה, ובין רמזור לרמזור רואים את מבטי הסקרנות.
מזמן כבר לא טבלנו באיזה מקור מים כזה או אחר, אי לכך חיפשתי יעדים שירטיבו אותנו במידה, יפתיעו במידה נוספת, וימתיקו את הטיול באופן המושלם.
403 ק"מ חשמליים עומדים לרשותנו היום, ביציאה מגבעתיים, נראה מה נספיק איתם.
חברי המתלווים אלי, מדווחים שנוח להם ונעים, המיזוג שעובד קשה היום לא גורע במאום מהטווח החשמלי, וגם הגג הפנורמי הפתוח במלואו לא מאפשר לחום השמש לחדור פנימה, המוזיקה אופפת אותנו, וה'אורה' יוצאת בריקוד עליז בכבישים.
כאשר צריך להאיץ ה'אורה' פותחת מבער, למרות המומנט החלש יחסית למנועים חשמליים (25 קג"מ), התחושה היא כי החתלתולה יותר פנתרה מסתם חתול רחוב, וכל זה קורה ללא דרמה גדולה. לוחצים וטסים.
בסעיף הטווחים, להאצות אלו אין כל השפעה בטווח המיידי, וזאת נקודה טובה בשלל נקודות הזכות.
נסענו עם ה'אורה' לכנרת, בסביבתה ובחזרה. מעל 350 ק"מ, ולאחריהם יש לנו כמה מסקנות ברורות.