30/05/2024
30/05/2024
יום חמישי, 30 במאי 2024

"אישה רוצה וצריכה להיראות טוב בכל גיל!"

כיצד הפכה אריאלה אמרוסי מרמת גן, בעלת קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי לגורו של 'ביוטי' וכיצד הפך ליין מוצרי הטיפוח שלה למותג משגשג ומצליח בעזרת שיטת ה'טריפל A' שפיתחה

ד"ר נגה רוזנפרב
צילום: שי פרנקו

TRIPLEA
01

האהבה לאסתטיקה ויופי של אריאלה אמרוסי (55) מרמת גן החלה בקורס קוסמטיקה שלמדה בשנת 1986. במהלך השנים, כשמאגר הלקוחות שלה הלך והתרחב, היא החליטה לעבור מהחדרון הקטן בדירת הוריה לקליניקה מעוצבת וגדולה יותר עם חדרי טיפולים שהותאמו לקהל הלקוחות המגוון שלה, תוך שהיא משלבת בין אימהות לשלושה ילדים לבין פיתוח הקריירה.

בשל השיטות והמומחיות שלה בהזדקנות העור ובתחום הביוטי והאסתטיקה צברה מספר רב של לקוחות והוסיפה קו מוצרי טיפוח פרטי של מותג בבעלותה. היא מובילה את 'אריאלה ביוטי' – קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי, לחדשנות והתפתחות טכנולוגית עם מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וטיפולים משולבים בחומרים פעילים לאנטי אייג׳ינג, קוסמטיקה מתקדמת, הסרת שיער בלייזר, וטיפולי יופי וגוף.

02

"שיטת ה'טריפל A' החדשנית שפיתחתי משלבת חומרים פעילים ואקטיבים עם תוצאות מידיות ומובטחות בעזרת שלושה מרכיבים: טכנולוגיות חדשניות, מתקדמות ופורצות דרך בשילוב טיפולי חומצות, ושימוש במוצרים של סדרת Active Cosmetics פרי פיתוח שלי, שביחד מייצרים תוצאות גבוהות וטבעיות. שלושת מרכיבי שיטת 'טריפל A' הם שלישיה מנצחת"

ספרי על ליין המוצרים שלך בסדרת Active Cosmetics ובמה חידושו?

"בשנת 2021 הוצאתי לאור את סדרת 'ACTIVE COSMETICS' מבית אריאלה ביוטי, קו מוצרים פעילים ויעילים המותאמים אישית לכל סוגי העור, לתוצאות מקסימליות. הליין מיוצר בפלורידה בשיתוף חברת קוסמטיקה אמריקאית בהנחייתי ועל סמך הידע והניסיון רב השנים שצברתי. אני מעורבת בכל תהליך הייצור והמיתוג של המוצרים החל מבחירת בקבוקי המוצרים, המדבקות, המארזים, הרכיבים במוצרים דרך אחוז החומצות, הנראות עד לשלב הסופי של המוצר. בליין יש כיום 16 מוצרים שנותנים מענה מקצועי ביוצר לכל בעיות העור כמו פיגמנטציה לאקנה ועור מתבגר."

Triple A
03

מהי שיטת ה'טריפל A' החדשנית והמהפכנית שפיתחת?

"בקליניקה שלי ניתן לעבור שלל טיפולי אסתטיקה למיצוק ושיפור מראה העור. אני מתמחה בעיקר בטיפולי אנטי אייג'ינג הכוללים מיצוק, הרמת קו הלסת, ושיפור מרקם העור. לאחר שנים של ניסיון וידע, הבנתי את הצורך, ופיתחתי את שיטת ה'טריפל A', שיטה משולבת עם חומרים פעילים ואקטיבים עם תוצאות מידיות ומובטחות בעזרת שלושה מרכיבים: טכנולוגיות חדשניות, מתקדמות ופורצות דרך בשילוב טיפולי חומצות, ושימוש במוצרים של סדרת Active Cosmetics פרי פיתוח שלי, שביחד מייצרים תוצאות גבוהות וטבעיות. שלושת מרכיבי שיטת 'טריפל A' הם שלישיה מנצחת."

Triple A
04

"סדרת ההבהרה שפיתחתי – 'ארבעת השלבים' מביאה בשורה לעולם הפיגמנטציה! אני יכולה להתחייב לתוצאות מדהימות ודי מהירות, וכמובן שזה חייב להיות בשילוב עם טיפולים בקליניקה – גם בטכנולוגיות וטיפוחי הבהרה על ידי בעלות מקצוע מוסמכות"

בימים אלה משיקה אריאלה את סדרת ההבהרה שפיתחה הנקראת 'ארבעת השלבים' – סידרה המשלבת ארבעה חומרים: מי הבהרה, קרם הבהרה, מדכא מלנין וקפסולת הבהרה.

"החומרים האלו מביאים בשורה לעולם הפיגמנטציה שבו יש הרבה תסכול וחוסר שביעות רצון מהתוצאות. הם מכילים צמחים פעילים כמו צמח הבוקציול ו-12 חומצות שמותאמות לפירוק והבהרה של כתמי עור. בנוסף, מדכא המלנין המונע התפתחות פיגמנטציה על ידי פירוק הכתם הקיים ומניעת התפתחותו שוב.

אני יכולה להתחייב לתוצאות מדהימות ודי מהירות, וכמובן שזה חייב להיות בשילוב עם טיפולים בקליניקה – גם בטכנולוגיות וטיפוחי הבהרה על ידי בעלות מקצוע מוסמכות."

05

מהו סדר הפעולות הנכון להשגת תוצאות גבוהות?

"תהליך הטיפול הביתי מתחיל בבוקר עם מריחת החומצות שמחדשות את העור כמו פילינג יומיומי, וממיסות את שכבת העור הראשונית" היא מסבירה. "לאחר מכן יש למרוח את הסרום המכיל קולגן ובעל מולקולות קטנות שנספגות בעור ומעלות את רמת הלחות בו. מריחת של הסרום ברמה היומיומית מעניקה לעור 'בוסט' של לחות להגברת אפקט הזוהר. לבסוף יש למרוח קרם לחות ומקדם הגנה. בערב יש להשתמש במוצרים המיועדים לזמן השינה והלילה.

מוצר נוסף שהפך למבוקש מאד לאחרונה, ואני מאמינה שהוא מוצר חובה לכל אישה, הוא 'מדכא מלנין'. נשים עוברות שינויים במהלך החיים, בין אם זה בלידה, שינויים הורמונליים, ועם השנים נוצרים כתמי גיל. המוצר מונע יצירת פיגמנטציה ואני ממליצה להשתמש בו באופן קבוע.

06

איך את מבלה את שעות הפנאי שלך?

"אני מאוד קשורה למשפחתי ובשעות הפנאי או בחופשות אני אוהבת לטייל בארץ ובעולם וליהנות מהחיים."

מה התוכניות לעתיד?

"השאיפה שלנו היא להרחיב את פעילות העסק, את קהל הלקוחות בשאיפה תמיד לשלב טכנולוגיות ומוצרים חדשים. להגדיל את קו המוצרים שלנו ולהגיע לכמה שיותר לקוחות כשהשילוב בין הביקור בקליניקה הטיפולים במקום ורכישת המוצרים באונליין תורם להרחבת קהלי היעד הרלוונטיים".

אריאלה נראית צעירה מכפי גילה, עורה מתוח ובוהק והיא לבושה במיטב מותגי האופנה. היא לא נחה ולא עוצרת לרגע, ומודדת את עבודתה על-פי התוצאות ולכן חשוב לה שלקוחה הנותנת בה אמון ומפקידה בידיה את פניה, תהיה מרוצה ותקבל את התוצאות הגבוהות ביותר. "בלי התוצאה הרצויה כמו לא עשיתי מאומה! אני מוכרת תוצאה ולא רק טיפולים! אני בלי שום ניתוח, רק בזכות הטיפולים שאני עושה כאן בעצמי" היא אומרת בגאווה.

07

תני טיפ לקוראי/ות המגזין

"אישה רוצה וצריכה להיראות טוב בכל גיל! בקליניקה שלי אני מתמחה בשיפור איכות העור, בשדרוג טקסטורה העור, ביצירת סיבי הקולגן האחראים לעיבוי ומיצוק העור והרמת אזורים נפולים בפנים. אלו פרמטרים שההזרקות לא עושות.

ולכן אני אומרת ללקוחותיי, שיטת ה'טריפל A' מטפלת באיכות העור – מעבה אותו ומסייעת בהידוק קו הלסת, דבר המכין את העור להזרקות מוצלחות וטבעיות. השילוב הוא מנצח! אחד לא במקום השני אלא אחד תומך בשני. אני תמיד אומרת: אל תוותרי על עצמך ואל תוותרי לעצמך!"

א

ר

י

א

ל

ה

ב

י

ו

ט

י

קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי בהובלת אריאלה אמרוסי
בר כוכבא 23, בני ברק

פרסום: גולן נהרדעא
צלם: שי פרנקו
איפור: נטע סקלי
שיער: ליאור גבריאלוב
סטייליינג: אייל חגבי

 

המגזינים

עשו מנוי למגזין 'גבעתיים פלוס', והישארו מעודכנים

אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום!

עשו מנוי למגזין 'רמת גן פלוס', והישארו מעודכנים

אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום!

אל תפספסו הכתבות האהובות
Shape
Shape
אולי יעניין אותך
המומחית רוית סיני

האם הכל כלול? חלק 2

הסיסמה הנפוצה בהתחדשות עירונית היא שהבעלים אינם משלמים דבר והכל הוא על חשבון היזם – זה כמובן תלוי בסעיפים הקטנים של ההסכם המשפטי שיחתם לבסוף מול היזם.

קראו עוד »
המומחית רוית סיני

האם הכל כלול? חלק 1

הסיסמה הנפוצה בהתחדשות עירונית היא שהבעלים אינם משלמים דבר והכל הוא על חשבון היזם – זה כמובן תלוי בסעיפים הקטנים של ההסכם המשפטי שיחתם לבסוף מול היזם.

קראו עוד »
המומחים

האם הכל כלול? חלק 2

הסיסמה הנפוצה בהתחדשות עירונית היא שהבעלים אינם משלמים דבר והכל הוא על חשבון היזם – זה כמובן תלוי בסעיפים הקטנים של ההסכם המשפטי שיחתם לבסוף מול היזם.

קראו עוד »

האם הכל כלול? חלק 1

הסיסמה הנפוצה בהתחדשות עירונית היא שהבעלים אינם משלמים דבר והכל הוא על חשבון היזם – זה כמובן תלוי בסעיפים הקטנים של ההסכם המשפטי שיחתם לבסוף מול היזם.

קראו עוד »
Shape
Shape

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן