
במדינות שונות בעולם כבר החלו להערך לגביית מס נסיעה מבעלי רכבים חשמליים. מס הנסיעה בא לפצות את הכנסות המדינה על העובדה שרכבים חשמליים משתמשים בכבישים אולם אינם צורכים דלק שמוטל עליו מיסוי כבד. בישראל מדובר על הכנסות לקופת המדינה ממיסים על הדלק בשווי של מעל ל-20 מיליארד ש"ח בשנה.
בדיוני התקציב שנערכו בשנה האחרונה, נשמט הסעיף שעסק בתחילת הגבייה מרכבים חשמליים של מס הנסיעה. בשלב הזה, דובר על גביית 15 אגורות לכל קילומטר שהרכב החשמלי נסע (300₪ בחודש לרכב הנוסע 2,000 ק"מ בחודש) ושיגבו מדי שנה כחלק מתהליך הרישוי השנתי לרכב.
במשרד האוצר קיוו לסגור את הבור שנוצר בהכנסות המדינה כתוצאה מהשימוש ברכבים החשמליים כבר מ-2026. למזלם של הנהגים, הפוליטיקאים מנסים לדחות כעת החלטות לא פופולריות שירגיזו את הציבור, מעדיפים בשלב זה שלא לקדם את המטלה. עכשיו החשש הוא שהמלחמה והגירעון שנוצר בעקבותיה יהיו תירוץ טוב וזרז להטלת המס.
האם יצא לכם לפגוש תושב מקומי בגבעתיים שמתעניין ברכישת דירה באחד מפרויקטי הפינוי-בינוי החדשים במתחם ההסתדרות? ככל הנראה שלא…
ניסן, אשר כזכור נמצא כאן לא מעט זמן, ומגיע ממשפחה טובה ומכובדת, וארץ שיצא מוניטין מצוין לתוצריה, לא זוכה כאן לעדנה מתפרצת.
משנה לשנה הבעלים מודעים יותר לזכויות שמקנה להם החוק והרשות המקומית
ה-AI ) משביח את הגבולות של שוק הנדל"ן ומספק כלים חדשניים המייעלים ומשדרגים את התהליך.
סדרת כתבות שתחשוף את הסודות, הסוגיות והפרטים הנסתרים בהצעות ובהסכמים
הרשתות החברתיות משנות את מחירי הנדל"ן.
האם דירות 'פוטוגניות' נמכרות מהר יותר ומדוע יזמים משקיעים בלובי מעוצב?
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!