בתקופה כזו שבה המסעדות משוועות להזמנות כמה שמחנו כשקראנו את הפוסט של חברת אונטופו שהבטיח ש"אין דרך טובה יותר לחגוג את השנה החדשה עם ארוחה טעימה ושמפניה איכותית עד הבית. תכירו את New Year New Taste – סופ"ש משלוחים קולינרי מ-40 מסעדות מובילות בארץ בשיתוף עם אמריקן אקספרס ושמפניה MOET".
איזו דרך נהדרת להתחיל את השנה, אבל כמה שזה היה רחוק ממה שהתרחש בפועל!
זוגות רבים חגגו ונהנו בסילבסטר, אך במקביל מספר רב של זוגות שהזמינו את הארוחה הזו, חוו עוגמת נפש לאחר שהמשלוח כלל לא הגיע, לא בזמן שנקבע ולא בכלל, ניסו במשך שעות להתקשר למסעדות או לחברת אונטופו שיזמה את המהלך והלכו לישון רעבים. גם אלה שזכו לקבל את הארוחה, היא הגיעה באיחור מטורף, עם מנות שונות מאלה שהוזמנו, עם מנות שנראו כאילו עברה עליהם רעידת אדמה והשיא – ללא השמפניה!
מספרת ס.: "הזמנו את הארוחה מ'שגב אקספרס' לשעה 22:00, כשהודיעו לנו שלאור הלחץ יכול להיות איחור של עד 90 דקות, השלמנו עם זה וחשבנו שההזמנה תגיע ב-23:30, סבבה, נחיה עם זה. המשלוח הגיע רק ב-00:15, שעתיים ורבע אחרי שעת ההזמנה, אחרי שיצא המיץ והחשק. לא ענו בטלפון, והנציג שענה בפייסבוק של משה שגב בעצמו לא הצליח להשיג את המסעדה. לא רק שהארוחה הגיעה באיחור של שעתיים ורבע, אלא גם בלי השמפניה, והקינוח נראה כמו שאריות שנאכלו. אם המסעדה לא יכולה לעמוד בהתחייבות שלה היא לא הייתה צריכה לאפשר הזמנה."
דווקא בתקופה כזו שבה המסעדות משוועות להזמנות, היוזמה של חברת אונטופו, בעלת תוכנות האירוח והניהול לתחום המסעדות, היה רעיון מעולה אבל רק רעיון מעולה, הביצוע הסתבר שהביצוע היה פחות מוצלח.
גם עמ. הזמין את הארוחה מ'שגב אקספרס' "האוכל הגיע ממש לפני חצות באיחור של 20-25 דקות, קר לגמרי והפספוס הכי גדול בלי השמפניות. לא היה עם מי לדבר בשל השעה. חזרו אליי להתנצל ולפצות אבל עדיין כל הרעיון פשוט התפספס."
ער. קיבל את ההזמנה ללא השמפניה והיה מאוכזב אבל החוויה של ד. ו-י. היתה בלתי נסבלת, ההזמנה כלל לא הגיעה "הזמנו את הארוחה מ'טפאו' לטווח שבין 21:00-22:30. כשההזמנה לא הגיעה ניסיתי להתקשר לאונטופו ולמסעדה אבל הם לא ענו לטלפון. כשהשגתי את הנציג של אונטופו במסנג'ר, הוא התנצל והבטיח לזכות, אבל מה זה משנה, את ארוחת הסילבסטר שלנו לא קיבלנו והלכנו לישון רעבים. ברור שהם לקחו פי מאה הזמנות ממה שהם יכולים היו לספק וזו התוצאה. שום פיצוי לא יפצה אותנו וזה מכעיס ומרגיז!"
גם ההזמנה הזוגית של ח. לא הגיעה כלל! "הזמנתי מאונטופו, מ'ארז קומורובסקי'. לשעה 21:00 ולא קיבלתי כלום. הם חייבו מראש 568 ש"ח בכרטיס האשראי. החל משעה 22:00 ניסיתי להתקשר אליהם ולא היה מענה. ב-23:00 הבנתי שכנראה לא יגיע כלום. הם ענו לפנייה בפייסבוק, אמרו שהם מתנצלים והם מצפים ליותר מהמסעדות שאיתם הם עובדים. אמרו שיהיו איתי בקשר בשישי בבוקר ויפצו. אבל כלום לא יכול להחזיר את הזמן לאחור, את ערב הסילבסטר של 2020 ואת עוגמת הנפש."
חברת 'אונטופו' היתה היחידה שהתייחסה לפנייתנו, מהחברה נמסר: "בתקופת הקורונה שבה הרבה מסעדות לא עובדות או פועלות במתכונת מצומצמת, יזמה חברת אונטופו פרויקט יחד עם כ – 40 מסעדות למשלוחים לרגל חגיגות הסליבסטר. עקב עומס ההזמנות באותו ערב, יחד עם מאות לקוחות שסיימו את הערב עם חיוך, אנו מודעים לכך שישנם לקוחות לא מרוצים. אנו מתנצלים בפני הלקוחות שהזמינו דרכנו ונפגעו, אנו נמצאים איתם בקשר למתן זיכוי ופיצוי וכמובן נסיק מסקנות לייעול לפרויקטים הבאים"
מהמסעדות 'שגב אקספרס', 'טפאו', ו'ארז קומורובסקי' לא התקבלה תגובה והתיחסות עד עתה
למעבר למגזינים:
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!
הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,
עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!