182 סוסים יפניים
באולם התצוגה של סמל"ת בתל אביב עומדות שתי נציגות מתוך ארבע רמות הגימור, לכול הגרסאות מנוע זהה ממנו פורצים 182 סוסים יפניים, ומומנט של 24.3 קג"מ.
ביחס לרכבי שטח "אמיתיים" שבחנתי לאחרונה נתון זה מאופק, יש לומר, שכן הוא מצביע על יכולות, אבל מכיוון שכבר נוכחתי ביכולות, אני יודע כי למרות חששותיי יש לפורסטר פוטנציאל גדול לתת הרבה שעות עונג לבעליו.
בניגוד לדעתו של הנרי פורד, אני לא חושב ששחור הוא צבע ברירת המחדל לכל רכב. במקרה הזה, ובגוון הזה של השחור, הצבע מחמיא לרכב ומבליט את עיצובו, והפס האדום המקיף אותו מוסיף לדגם חן וייחוד.
שמחתי לגלות כי הרכב מגיע עם גלגל חלופי תקני.
בעליו של רכב, שבמהותו נועד לרדת מהאספלט, לא יכול להרשות לעצמו את הפריווילגיה של גלגל חלופי קטן, או חמור מכך ערכת ניפוח שכל כך חביבה על היצרנים בשנתיים האחרונות.
גם ערכת ניפוח וגם גלגל חלופי קטן טובים אך ורק לרכבים שנוסעים על כבישים, והסיכוי היחיד שלהם לתקר בצמיג, הוא ממסמר או בורג שינעץ בהם.
מי שמטייל בין נקיקים וסלעים לא יכול להתפשר בנושא כל כך חשוב.
רמת הגימור ספורט היקרה בין הארבע, מציעה חלל תא נוסעים מעוצב וצבעוני משאר הדגמים. נגיעות של צבע כתום סביב מסגרות פתחי המיזוג וסביב אזור השעשועים (כפי שאני קורא לו), בנוסף לתפרים אדומים בין חלקי הריפוד והדאשבורד יוצרים תא נוסעים שמח ומקבל פנים.
תוספת גג פנורמי ענק מכניסה אור פנימה והופכת את החוויה לטובה הרבה יותר.
הוא אומנם גבוה (מרווח גחון מכובד של 22 ס"מ), אבל לא גבוה מידי, כך שכל עכבר עיר יחוש איתו בטוח בסמטאות הכרך, ולא יחשוש בטיול משפחתי.
תנוחת הישיבה נוחה מאד ואוחזת היטב את כל צידי הגוף.