חיבור מידי לרכב
בחזית – גריל פלסטיק אטום וגדול, עם קוביות מעויינות בתוך שתי הכליות המפורסמות של המותג, מבט מהצד חושף מדרגות סף מתחת לדלתות, וקימורים נאים היוצרים קומפוזיציה נאה לרכב דינמי-ספורטיבי-חדשני.
היות ומדובר ביצרן מוביל בליגת הפרמיום, אי אפשר לצפות כאן לפחות מהטוב ביותר בכל תחום. איכות חומרי הגלם ואופן הרכבתם מעידה כי יש תמורה לכל שקל, ומי שרוכש את המוצר הזה גם יודע זאת וגם מרגיש את זה יום יום.
מושב ארגונומיים מעוצבים ותומכים, מרופדי עור משובח, הם אלו שיקבלו את פניך וישבנך, ומרגע ההתיישבות, מרגישים חיבור מידי לרכב שעוטף אותך מסביב, ומצד שני כל מה שהנהג זקוק לו נגיש בהישג יד.
מסך המולטימדיה המלבני הארוך משותף למערכות המידע המקובלות בחלקו הימני, ובמידע נחוץ לנהג, בחלק השמאלי הנראה מאחורי ההגה.
מערכת סאונד מבית הרמן קרדון (ותריסר רמקולים) אחראית לצד הנעים של הסאונד האופף מכל עבר, ולמענה רצוי להכניס תוכן צלול ומדויק.
הגה העור הנעים מכיל רק את הכפתורים הנדרשים ביותר, וכפי שכבר פגשתי לאחרונה במספר מותגים, תפעול מוזיקה וטלפון בצד הימני של חישורי ההגה, ומשמאל תפעול בקרת שיוט, והפעלת תפריטי מידע על לוח המכוונים, משמאל. מתחת לחלקו השאלי של ההגה מבצבץ מנוף קטנטן עם המילה BOOST שאין צורך להכביר עליה במילים.
בזמן מאוץ (לצורך עקיפה למשל), הרמת המנוף הזה מעניקה עשר שניות של תוספת כוח זמנית. חביב ביותר.
הקונסולה שבין המושבים בעלת עיצוב אוורירי ולא מעיק בנוכחותה. יש עליה מספר כפתורים נדרשים, כמו כפתור לבחירת צורת הנהיגה (קדימה, אחורה, ומצב פדל אחד חסכוני – מסומן באות B), כפתור לבחירת אופי הנהיגה שיש לו שבעה מצבים שונים, (כולל כמובן מצב ספורט הקורץ ביותר), כפתור התנעה וכיבוי, גליל מתכת לעוצמת הקול והמוזיקה, וכפתור קטן האחראי על פתיחת תא אחסון פצפון.
מתחתיו נמצא מדף אחסון גדול יותר, וכמובן שפע מקומות נוספים בדלתות ובתא הכפפות.
הטלפון מתחבר באופן אלחוטי, כמובן, ומסך המולטימדיה מאפשר המון כיוונונים שונים בהתאם לאופי הנהג\ת.