26/07/2024
26/07/2024
יום שישי, 26 ביולי 2024

THAT’S THE WEY
I LIKE IT

מבחן דרכים ל-WEY COFFEE 01

ללא הילה ותהילה, וללא מוניטין רב שנים של מותג וותיק, עלה ארצה המותג היוקרתי ווי מבית גרייט וול מוטורס - אחת משלושת היצרניות הגדולות בסין

כתב וצילם: ירון הולנדר

WEY
01

עוד לא נדמו הדי מזמורי ליל הסדר ואני
מקבל לידי עולה חדשה שהגיעה לא מכבר
לארץ.
ללא הילה ותהילה, וללא מוניטין רב שנים של מותג וותיק, עלה ארצה המותג WEY מבית גרייט וול מוטורס – GWM. זו אחת משלושת היצרניות הגדולות בסין, חברה פרטית וטכנולוגית מאד, והיצרן הגדול בסין של רכבי suv וטנדרים.
בסין, זו החברה שנמצאת במקום החמישי
במכירות רכב, מתוך היצרניות הסיניות.
ישראל היא המדינה הראשונה בעולם
להשקת wey (מחוץ לסין). דגם COFFEE 01 היחיד שנמצא כרגע בארסנל מייצג נאמנה את רוח המותג.

השקת המודל הראשון WEY VV7  באפריל 2017

 
02

"השימושיות העירונית החשמלית הגבוהה, הנראות האיכותית, היוקרה שבאה עם תג מחיר הזול מהמתחרים, האופי והטכנולוגיות, הבניה המאסיבית יחד עם הכוח הזמין בכל עת, הופכים את הקופי לא רק לקניה ראויה, אלא אפילו נדרשת"

 

מהי רוח המותג?
עיצוב ספורטיבי אגרסיבי עם אלמנטים מעודנים ואלגנטיים. אבזור ברמה גבוהה ואיכותית כבר מרמת האבזור הבסיסי. מערכות בטיחות מתקדמות ביותר, המעניקות לרכב חמישה כוכבי בטיחות לפי התקן האירופאי. באולם התצוגה הנאה מאד של המותג ברחוב קרמניצקי בתל אביב, ניצבים מספר רכבים בצבעים שונים של שתי רמות הגימור, שההבדלים בניהם זניחים ברמת הפרטים, אך עם הבדל של כ-25,000 שקלים.
בבואך אל הרכב מקבלת את פניך הסבכה הקדמית העצומה, והמרשימה, כמקובל במותגי יוקרה מוחצנים. משנפתחת הדלת המאסיבית, ניתן לחוש כי מדובר ברכב הבנוי היטב, מחומרים קשיחים ואיכותיים. (וזו כבר נקודה ראשונה להפתעות נוספות שיבואו בהמשך). המושבים החשמליים (שניהם), הרכים, מאפשרים ישיבה נוחה בכל זווית. יושבי השורה השנייה נהנים ממרווח רגליים גדול, והרוחב מאפשר לשלושה מבוגרים לשבת בנוח גם בנסיעות ארוכות.

WEY
03

Hey, my wey
שפע חיבורי חשמל ישמרו על חיבור לציוויליזציה לכל דורש, וכמו בדגמים מסוימים של סקודה גם כאן התקינו עוד שקע טעינה ליד מראה הנהג המרכזית, לטובת מצלמת דרך. שני מסכי מגע, גדול וענק נמצאים במרכז הקונסולה המרכזית ואחראיים על כל מערכות הרכב. החיסרון המורגש ביותר הוא של מערכת ניווט כלשהי על המסך העצום, ונמסר לי על ידי אנשי סמל"ת כי הנושא בטיפול והפתרון קרוב. כל כך התרגלנו לנווט באמצעות מסכים גדולים, כך שקשה לחזור לאחור. מה עוד, שבצד הקורה הקדמית, ישנה עינית בתוך קופסה מרובעת שמנטרת את
עיני הנהג, נוזפת וגוערת בו בכל פעם
שהוא מסיט את מבטו לצדדים. המערכת המוטמעת ברכב עונה למישפונה אליה בתואר : ,hey, my wey והיא משנה בכל פעם את התגובה שלה. היכולות שלה, כמו שיש אצל יצרנים אחרים הן להתקשר אל אנשי קשר, לפתוח או לסגור את הגג הפנורמי, לטפל במזגן ועוד. תאורת האווירה הצבעונית (ניתן כמובן לקבוע בדיוק מה יופיע ואיך) מכניסה צבעוניות אל חלל תא הנוסעים, ועכשיו אפשר להתחיל לבלות. לחיצה על כפתור ההתנעה מראה לי כי לרשותי עומד טווח נסיעה של 147 ק"מ חשמליים ועוד למעלה מ-400 על בנזין.

WEY
04

"משנפתחת הדלת המאסיבית, ניתן לחוש
כי מדובר ברכב הבנוי היטב, מחומרים קשיחים ואיכותיים. המושבים החשמליים (שניהם), הרכים, מאפשרים ישיבה נוחה בכל זווית, ויושבי השורה השנייה נהנים ממרווח רגליים גדול…"

 

בין נופים פראיים לבטון ואספלט
כמי שאוהב את שילוב מנועי הפלאג אין הנטענים, אני יודע כי זהו הרכב עם הטווח החשמלי הגדול ביותר הנמצא היום בשוק, ויהיה מעניין לבחון אותו בשלל הדרכים שהכנתי למענו. בכביש עמוס 476 הסוסים החזקים הנמצאים באורווה שמתחת למכסה המנוע מחכים לרגע בו אשחרר להם את החבל והם יוכלו להראות מאיזה חומר הם קורצו, אבל ברגעים שכאלו המוזיקה הבוקעת מרמקולים משובחים של אינפיניטי הם אלו שהופכים את הבאסה לסבבה.תל לכיש, נמנה על הגנים הלאומיים שלרשות הטבע והגנים, והכניסה אליו חופשית ללא תשלום, ולפי כמויות המבקרים הוא בהחלט אתר חשוב לביקור בכל מסלול באזור. כביש הגישה אל מערות חזן דורש אומץ לב לא פחות מזה ששימש את היהודים הקדמונים.

05

מערך מצלמות קרקעיות

בכל פעם שהרכב מזהה מכשול או משהו
שאינו כשורה, הוא מפעיל מערך מצלמות קרקעיות, ועל הצג הגדול נראה הרכבשקוף, ומתחת לו כל מה שאינו כביש. כך הנהג יכול לנווט בעדינות מול כל אבן וסלע הנקרים בדרכו. מרווח הגחון הגבוה מאפשר המון ביטחון שלא נשפשף את הגחון באותם מכשולים. החברים שאיתי נשארים מופתעים כאשר גם כאשר אנחנו עוברים על חריצים וקפלי קרקע, ודבר מכל הזעזועים לא ממשיך ועולה אל תא הנוסעים. אופי הדרך דרבן אותי להעביר את מצב הנסיעה למצב AWD , והאמת לא הצלחתי להבין מה ההבדל בין כפתור זה לבין נסיעה משולבת קבועה. בכל מקרה, העדפנו להמשיך ולחתור למגע אל הכביש הראשי, הוא כביש 40 . יש לדעת כי נסיעהכזו, הינה הרבה פחות חסכונית מן הסתם וגובה את מחירה בליטרים של דלק. בדיוק כמו השילוב הזה בין טבע ועיר, בין נופים פראיים לבטון ואספלט, כך מתמזג הקופי 01 בנוף, ומאפשר חיים נוחים, מרווחים ובטוחים.

הפתעות רבות זכיתי לחשוף במהלך היומיים בהם בילינו יחדיו, ובסופן אתה תמיד שואל את עצמך את השאלה הנצחית.

06

האם ישנה תמורה של כסף למוצר?
במקרה של הקופי, השימושיות
העירונית החשמלית הגבוהה, הנראות
האיכותית, היוקרה שבאה עם תג מחיר
הזול מהמתחרים, האופי והטכנולוגיות,
הבניה המאסיבית יחד עם הכוח הזמין בכל
עת, הופכים את הקופי לא רק לקניה ראויה, אלא אפילו נדרשת, למי שבוחן אופציות ברמות המחיר הללו.
זול הוא לא, אבל שווה הרבה יותר.

07

מבחן הדרך
WEY COFFE 01
רמת גימור Luxury
מנוע 2 ל'.
הספק (משולב) 476 כ"ס.
מומנט (משולב) 86.4 קג"מ.
מחיר: 324,940 ₪

חמש שנים אחריות יצרן

לאתר היצרן, הקליקו כאן

. . . .  . . . . . .  . . . . . . 

יש לכם שאלות או הבהרות לכותב? הקליקו כאן לשליחת דואר אלקטרוני

הכותב, ירון הולנדר, הוא בעל הבלוג ‘החיים שלך דבש’

הכתבה התפרסמה גם במגזינים
'גבעתיים פלוס' ו'רמת גן פלוס'

המגזינים

עשו מנוי למגזין 'גבעתיים פלוס', והישארו מעודכנים

אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום!

עשו מנוי למגזין 'רמת גן פלוס', והישארו מעודכנים

אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום!

אל תפספסו הכתבות האהובות
מגזין גבעתיים פלוס

מגזין גבעתיים פלוס 121

מגזין 121 גרסת דפדוף אינטראקטיבית הקליקו על המודעות שבמגזין למידע רלבנטי נוסף חזרה לאתר המגזינים ספריית המגזינים עשו מנוי למגזין 'גבעתיים פלוס', בכל גיליון כתבות וטורים מעניינים ומעמיקים אל תחמיצו, עכשיו ללא תשלום! עשו מנוי

קראו עוד»
כתבות השער

"גבעתיים כובשת את לבבות הישראלים"

דרור דבאח הוא מנכ"ל 'יעד' החברה לפיתוח גבעתיים המסכם בימים אלו חמש שנות כהונה ● מהנדס אזרחי ובעל תואר שני במנהל עסקים הרואה בעשייה הציבורית שליחות ● נשוי ואב לשלושה, מתגורר ביבנה

קראו עוד»
החיים הטובים

איזה קיץ לוהט

הגיע הקיץ, חם כל כך בחוץ ומצב הרוח ירוד. אספתי עבורכם מספר מנות חדשות שיספקו לכם רגעים טעימים במיוחד,
בר פנזור

קראו עוד»
Shape
Shape
אולי יעניין אותך
יזמות ושווק נדל"ן // נטע עדני

צבי בצל הגבעה

"בית הספירלה מוקף במרפסות ללא קירוי וכל הדירות פונות לחצר פנימית. ומולו מבנה נוסף בתכנונו, בית דובינר, הקרוי כאמור בפי כל 'בית המשושים'.[…] הוא תוכנן ללא חלל מדרגות. קהילה בתוך מבנה או מבנה לקהילה"

קראו עוד »
המומחית רוית סיני

האם הכל כלול? חלק 2

הסיסמה הנפוצה בהתחדשות עירונית היא שהבעלים אינם משלמים דבר והכל הוא על חשבון היזם – זה כמובן תלוי בסעיפים הקטנים של ההסכם המשפטי שיחתם לבסוף מול היזם.

קראו עוד »
המומחים

צבי בצל הגבעה

"בית הספירלה מוקף במרפסות ללא קירוי וכל הדירות פונות לחצר פנימית. ומולו מבנה נוסף בתכנונו, בית דובינר, הקרוי כאמור בפי כל 'בית המשושים'.[…] הוא תוכנן ללא חלל מדרגות. קהילה בתוך מבנה או מבנה לקהילה"

קראו עוד »

האם הכל כלול? חלק 2

הסיסמה הנפוצה בהתחדשות עירונית היא שהבעלים אינם משלמים דבר והכל הוא על חשבון היזם – זה כמובן תלוי בסעיפים הקטנים של ההסכם המשפטי שיחתם לבסוף מול היזם.

קראו עוד »

האם הכל כלול? חלק 1

הסיסמה הנפוצה בהתחדשות עירונית היא שהבעלים אינם משלמים דבר והכל הוא על חשבון היזם – זה כמובן תלוי בסעיפים הקטנים של ההסכם המשפטי שיחתם לבסוף מול היזם.

קראו עוד »
Shape
Shape

נשמח לשמוע מה שיש לך להגיד לנו

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

זהו? יוצאים מהאתר?

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר מנויים,

עשו מנוי למגזינים הכי מעניינים, ובחינם!

דילוג לתוכן