סקודה, שכבר שנים נמצאת בראש המותגים הנמכרים בישראל נהנית ממיצוב זה עקב רכבים מוצלחים ואמינים. קהל הלקוחות של המותג יודע בדיוק למה לצפות, והתמורה על כן בהתאם. סוג של נאמנות לאורך זמן.
רכבים חשמליים לעומת זאת, עדיין בתחום שצריך להוכיח את הטכנולוגיה, ואת ההשקעה (הלא זולה) הנדרשת לרכישת רכב חשמלי. קהל קונים פוטנציאלי עדיין חרד להיתקע בדרך, ומעדיף לשבת על הגדר ולהמתין.
חברות רבות המציעות רכבים עם טווח מובטח העולה על 500 ק"מ מבטיחות בדרך זו לקצר את התהליך, שכן טווח זה מפחית חרדות מכל סוג, ומן הסתם בעתיד הקרוב נראה התפתחויות מואצות בתחום הסוללות שיוזילו את מחירן היקר (יחסית) כיום, ויגדילו את טווחי הנסיעות, עד כי הטיעון הזה יהפוך ללא רלוונטי.