הכוכב המשולש משטוטגארט מוביל את שוק היוקרה בגאון ובכבוד מעורר השראה. כנראה ככה זה אצל יצרן שמתכנן ובונה את דגמיו בעצמו ולעצמו, ולא חולק זאת עם מספר מותגים זולים ונחותים.
מרצדס היא זו שמפתחת טכנולוגיות חדישות שיצרנים אחרים יחקו בעתיד, ואין כמו דגמי S-CLASS כדוגמה עקבית לאלו שפעם אחר פעם מצליחים להפתיע, וכאשר אתה שואל את עצמך מה כבר אפשר לחדש? באים אלו ומראים שלדמיון אין סוף, ואם אתה חולם את זה, אמר פעם וולט דיסני, אפשר לעשות את זה.
במילים יותר ברורות רכבי S-CLASS הם תו התקן לאייך צריכים להראות הדברים, במכונית, ופעם אחר פעם הרף הזה שכל יצרניות הרכב מביטות בו, עולה ועולה.
ואם מרצדס S-CLASS בעלת מנוע הבעירה הפנימית, קבעה רף למכוניות מונעות בנזין, באה הצעירה החצופה והמלכותית ששמה הוא EQS, להראות לעולם כי גם בעולם החשמלי יש מלכה אליה צריך להתייחס, בהתאם.
ולאחר שנהגתי בה, אני יכול לומר בביטחון מוחלט כי זה שיש פה הגה וארבעה צמיגים לא עונה להגדרה מכונית, כי זה לא דומה לשום דבר אחר שמתגלגל על הכבישים.