"מערכות הבטיחות שכבר הפכו לסטנדרט, מובילות את הרכב בביטחון ובבטחה בכבישים. לא נרשמת התרגשות או אכזבה. מי שמה שהוא צריך זה רכב שיסיע אותו ברוגע בין שתי נקודות ימצא ביאריס הזאת בת לוויה מושלמת על גבול השעמום"
לא מזמן היא התגנבה לארץ כמעט בחשאי. השמועה עליה עברה מפה לאוזן. אמנם לפני שנה בחנתי את היאריס "הרגילה", שבאה עם אותו מנוע היברידי, אבל הקרוס מוצעת כאן עם שני מנועים לבחירה (בנזין והיברידי), ושלוש רמות גימור לכל מנוע, כך שטויוטה משתדלים לקלוע במדויק לטעם הלקוח עם רזולוציה של פרטים קטנים שעושים הבדל גדול.
טווח המחירים של הקרוס מתחיל ב-120,000 ₪ ומטפס עד 147,000 ש"ח.
בפעם הקודמת שבחנתי את היאריס החלטתי לבחון עד כמה חסכוני המנוע ההיברידי, ולא נסעתי רחוק מידי כדי לרדת אל תוצאה קרובה לזו שהיצרן מצהיר עליה.
הפעם החלטתי לנסוע רחוק הרבה יותר, ולראות כיצד והאם המספרים ישתנו אם לא אבחר רק באופציה החסכונית ביותר.