עם הפנים קדימה
בפרק הנוכחי והאחרון לסדרת מאמרים זו בת שלושה חלקים, יש חשיבות רבה בהבנה העמוקה של תודעת החשיבה המדויקת, היעילה והמנצחת. קודם לכן הוצגו שני יתרונות מהותיים שבאים לידי ביטוי בשטח, כאשר מוכרים את הנכס באמצעות יועץ נדל”ן מומחה. ראשית, השיווק הממוקד, שיווק שיצליח לאתר את הקונה המיוחל שגם הוא מחפש את הנכס המיועד למכירה, זוהי התאמה דו צדדית מעולה שתתקיים בזכות השיווק היעיל. שנית, המו”מ המדויק והמותאם לדפוס עסקה שכזה. צריך להבין שלמכור נכס, זה כמו למכור כל מוצר קיים, הפרמטר העיקרי הוא המחיר שיושג, הן מצד המוכר והן מצד הרוכש. המחיר, המספר, כאשר מגובה בעבודת המו”מ של יועץ הנדל”ן, יממש את הפוטנציאל הגלום בו.
ביצת הזהב – היכן האווז?
יתרון שלישי, ניהול תהליך הטיוטות. שלב זה הוא קריטי ומשום מה, אינו מקבל את הכבוד הראוי לו מספיק, כלומר לעתים, אין אנו מייחסים חשיבות רבה לשלב הקצר והמהותי הזה בין תחילת התקשורת בין עורכי הדין עד לשלב ”תקיפת קו הסיום” (מונח הלקוח מתוך האתלטיקה הקלה) קרי לחתימת החוזה. לעתים התנאים המסחריים נשארים פתוחים, לעתים יש התנגדויות ושאר אתגרים מההיבט המשפטי ולעתים, צריך פשוט לחשוב מחוץ לקופסה ולהפעיל ניסיון מקצועי ואינטואיציות נכונות. יועץ נדלן מומחה יוכל לסייע בתהליך, הן לעורכי הדין והן ללקוחות משני הצדדים ולגשר על הפערים שנוצרו אם אכן נוצרו ובכך, לגלם את מהותו כמתווך בעסקה, במלוא מובן המלה. זה קריטי להשגת ההצלחה.
הסתכלות לטווח ארוך, לחשוב בגדול – להצליח בגדול
יתרון רביעי ואחרון בהתנהלות עם יועץ הנדל”ן היא שדברים שרואים משם, לא רואים מכאן, המתרחש כיום, שייך להווה ומה שיהיה מחר, שייך לעתיד ואין לדעת את העתיד ואם נצטרך עזרה כלשהי בהמשך, הנה יש לנו חבר טוב, איש מקצוע, בדיוק למטרה זו, כולם זוכים. בהצלחה.